سه‌شنبه 11 ارديبهشت 1403   00:39:35

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، متن این بیانیه بدین شرح است:

اللَّهُمَّ وَ أَیُّمَا غَازٍ غَزَاهُمْ مِنْ أَهْلِ مِلَّتِکَ، أَوْ مُجَاهِدٍ جَاهَدَهُمْ مِنْ أَتْبَاعِ سُنَّتِکَ لِیَکُونَ دِینُکَ الْأَعْلَى وَ حِزْبُکَ الْأَقْوَى وَ حَظُّکَ الْأَوْفَى فَلَقِّهِ الْیُسْرَ، وَ هَیِّئْ لَهُ الْأَمْرَ، وَ تَوَلَّهُ بِالنُّجْحِ، وَ تَخَیَّرْ لَهُ الْأَصْحَابَ، وَ اسْتَقْوِ لَهُ الظَّهْرَ ...
(گزیده‌ای از دعای ۲۷ صحیفه سجادیه)

بارپروردگارا هر جنگاوری از پیروان دین تو که به ستیز با آنان برخاسته است یا هر مجاهدی از دنباله‌روان سنت‌های تو که به جهاد آنان رفته است تا دین تو برترین و حزب تو توانمندترین و بهره تو بیشترین باشد، خدایا آسانی را به او بنما و کار را برای او آماده ساز و پیروزی را برایش رقم زن و یارانی برایش برگزین و او را با توان‌مندی پشت‌گرم قرار بده.

دفاع بازدارنده دلیرمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان، و نیز صدها عملیات خرابکارانه و تروریستی در ۴۰ سال اخیر علیه نظام و مردم ایران، مجاهدتی تاریخی و به یاد ماندنی بود که قلب میلیون ها ایرانیِ وطن دوست و هر انسان آزاده‌ای در جهان را شاد کرد.
بی شک سیلی نخست فرزندان ایران اسلامی به دشمن تروریست و کودک کش صهیونیستی، حرکتی شایسته در مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم بود.

سال‌ها اشغالگری و جنایات صهیونیست‌ها، با انواع ترفندهای مردم فریبانه، پوشانده می شد و  گرگ‌های کودک کش با مظلوم نمایی، افکار عمومی جهان را به بازی می گرفتند. 
امروز به برکت خون شهداء و مجاهدت مجاهدان جبهه مقاومت و به خصوص پس از طوفان الاقصی، چهره زشت صهیونیسم نمایان‌تر شد و با قتل عام هزاران زن و کودک مظلوم در زندان مناطق اشغالی، تصویری روشن از جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی را نشان داد. 

دفتر تبلیغات اسلامی، با احترام و درود به ارواح طیبه شهدای عزیز جبهه مقاومت، ضمن حمایت از همه فرزندان برومند اسلام در ایران و سرتاسر کشورهای محور مقاومت از فلسطین تا لبنان و سوریه و عراق و یمن، که  با رژیم صهیونیستی و حامیانش در حال مجاهده و مبارزه اند، اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دفاعی مشروع و منطبق بر موازین بین المللی و دینی دانسته و بر دست و بازوی رزمندگان سرافرازمان بوسه می زنیم.
 وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ ۚ وَمَا زَادَهُمْ إِلَّا إِيمَانًا وَتَسْلِيمًا
و خدا و رسول راست گفتند، و این دیدار دشمن جز بر ایمان و تسلیمشان نیفزود.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما