پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:23:17

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران تبیین کرد؛

تأکید بر ضرورت مسأله محوری و ریشه یابی مشکلات و حل مسائل از طریق این رویکرد

  • خلاصه :سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران بر ضرورت و اهمیت مسأله محوری و ریشه یابی مشکلات و حل مسائل از طریق این رویکرد و تعاملات نهادها تأکید شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران در چهل و چهارمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی این استان بیان کرد: ابهام در موضوعات، باعث بی عدالتی هایی نسبت به حوزه و حوزویان گردیده است.

وی عدم اشتغال حوزویان، منجر به روی آوردن حوزویان به مشاغل آزاد و نامرتبط با امر حوزوی دانست و دغدغه مند بودن و شناسایی مسائل مختلف را عامل رهایی از وضع موجود توصیف کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی، «سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» بیان کرد: بحمدالله روشن شدن شعله رویکرد مسئله محوری توسط ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم باعث دستاورد های گوناگونی در موضوعات و قطب های فکری و فرهنگی شده است که از جمله این قطب ها، قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام، قطب تعمیق ایمان و مبارزه با جریان فرق انحرافی، قطب اخلاق خانواده و سبک زندگی اسلامی، قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی- ایرانی را می توان برشمرد که میز کار توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی از نخستین و قدیمی ترین مسائل دفتر تبلیغات اسلامی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی زاده، «سرپرست میز کار تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی» نیز در این جلسه ضمن معرفی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: دفتر تبلیغات بیشتر به امر تبلیغ شناخته شده است، اما با رویکرد مسئله محوری و شناخت این مسائل به مدت یک سال، وظایف و اهداف گوناگونی ظهور پیدا کرده‌اند که تأثیر بسیار زیادی در عرصه اجتماع می گذارند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین صادق زاده «رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری استان تهران» ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی، تشریح کرد: اگرچه تولید امروز مهم است، اما مصرف و استفاده از تولیدات فرهنگی مهم تر است.

وی افزود: ظرفیت فعالیت‌های فرهنگی در تهران بیشمار است که از جمله آن می‌توان به برگزاری 3۴۰ نماز جماعت تنها در سازمان های مرتبط با شهرداری تهران که هر روزه برگزار می شود اشاره کرد.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، «رئیس عقیدتی سپاه پاسداران» با تأکید و توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تشریح کرد: غفلت‌های در مورد مبانی و مدنیت حکومت اسلامی صورت گرفته است که باعث رشد اندیشه های سکولار و لیبرالی غربی شده است شناسایی این غفلت ها و ریشه یابی آنان از جمله اولویت شوراها و حوزه ها باید باشد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما