جمعه 10 فروردين 1403   01:26:50

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در دیداری بررسی شد؛

همکاری مشترک دفتر تبلیغات اسلامی تهران و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

  • خلاصه :در دیدار رئیس و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی تهران با رئیس مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» تعامل و همکاری دو جانبه مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین داوود عزیزی «سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» در این دیدار اظهار داشت: پروژه های علمی نیازمند تحقیقات و کارهای علمی هستند که نمایندگی تهران توانایی راهگشایی و حل این امور را دارد.

در ادامه، اسفندیار گفت: برگزاری کارگاه های علمی و دو سویه بستگی به میزان مطالبه حوزویان و علاقمندان دارد و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آمادگی همه جانبه با حوزویان را داراست.

وی ضمن اعلام موافقت و همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران تصریح کرد: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با وجود کرونا هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری توسط نرم‌افزار پژوهان به علاقه‌مندان معرفی شده است؛ بخشی از چگونگی و روش پژوهش در این نرم افزار به مخاطبان آموزش داده می‌شود.

رئیس مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به مؤثر بودن نشست‌های علمی تصریح کرد: تنها اشکال وارده بر نشست‌ها، یک سویه بودن آن می باشد و این در صورتی است که پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با توجه به کارکرد وظایف خود، آماده برگزاری کارگاه ها در موضوعات مختلف است اما این امر بستگی به مطالبه و نیاز حوزویان و علاقه مندان دارد.

وی افزود: آثار ارسالی حوزویان مبتدی در زمینه پژوهش، از طریق ارزیابی و اصلاح آن توسط پژوهشگاه، اساتید و پژوهشگر تبدیل به یک مقاله معتبر علمی و پژوهشی می‌شود؛ محتوا و کیفیت محصول فرهنگی به صورت عینی و ملموس احساس نمی‌شود، بلکه مستلزم اصلی به نام زمان است.

در ادامه، تقی جلالی «مسئول منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران توانایی ویژه‌ای در اطلاع‌رسانی و عرضه تولیدات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به بازار هدف را داراست و با توجه به بُعد مسافت تهران و قم، ظرفیت خوبی به جهت عرضه محصولات و تولیدات این پژوهشگاه اعم از: نرم افزارها، کتابخانه دیجیتال، مجلات، و همچنین برگزاری نشست ها در حیطه عمومی و خصوصی را در دفتر تبلیغات اسلامی تهران وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی «مسئول حراست دفتر تبلیغات اسلامی تهران» نیز ضمن ایجاد بسترهای آموزشی در راستای کارهای علمی و تأمین منابع اقتصادی حوزویان خاطرنشان کرد: برخلاف استان قم، استان تهران فضای علمی تری در موضوعات پژوهشی را دارد که این ظرفیت را برای نمایندگی تهران ایجاد می کند تا بتوانیم تعاملات علمی خوبی با مراکز تخصصی علمی و پژوهشی ایجاد کنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما