شنبه 1 ارديبهشت 1403   00:53:44

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد؛

گزارشی از روند برگزاری مسابقات قرآنی «بهار قرآن، بهار دل ها»

  • خلاصه :رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مسابقات قرآنی «بهار قرآن، بهار دل ها» به منظور رونق بخشی به کانال ها و صفحات مجازی تبلیغی مبلغان ماه مبارک رمضان با محوریت آیات قرآن کریم و مخاطب قرار دادن عموم اعضای آنها تدوین و اجرا شد.
به گزارش پایگاه خری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محسن کاردان پور در گفت و گویی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی «بهار قرآن، بهار دل ها» به منظور رونق بخشی به کانال ها و صفحات مجازی تبلیغی مبلغان ماه مبارک رمضان با محوریت آیات قرآن کریم و مخاطب قرار دادن عموم اعضای آنها، اظهار داشت: این مسابقات در قالب 14 مسابقه و به صورت یک روز در میان و در هر مسابقه دو سؤال تستی چهارگزینه ای از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و با اتمام این ماه خاتمه یافت.

وی گفت: سؤالات این مسابقات بیشتر جنبه مفهومی داشته و با هدف مراجعه مخاطبین عزیز به ترجمه و تفاسیر آیات قرآن کریم و نتیجتاً ایجاد اُنس، الفت و تقارب بیشتر با کلام الهی برگزار شد.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که سؤالات تمام کانال ها به صورت متمرکز طراحی می شد، تصریح کرد: در هر مسابقه از بین شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح به سؤالات را ارسال کرده بودند، به قید قرعه 10 نفر انتخاب و جوایز نفیسی به ایشان تقدیم شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مسابقات جمعاً تعداد 14،268 نفر شرکت کردند و از این تعداد، 10720 نفر موفق به ارسال پاسخ صحیح شدند که در پایان به 140 نفر جایزه اهدا شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما