جمعه 10 فروردين 1403   06:10:01

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت و گویی تبیین شد:

پذیرش دانش پژوه در موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)

  • خلاصه :معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) از پذیرش دانش پژوه در این مؤسسه در سطوح 2، 3 و 4 حوزه علمیه خبر داد و شرایط این پذیرش را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد یاوری با بیان اینکه این مؤسسه از میان طلاب واجد شرایط جهت پذیرش در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400  دانش پژوه می‏پذیرد، به برخی از  فعالیت‌های این مؤسسه اشاره کرد و گفت: این مؤسسه که به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وابسته است، با مجوز رسمی شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تأسیس شده و به تربیت طلاب حوزه‌های علمیه در راستای رفع نیازهای جامعه و دغدغه های مقام معظم رهبری، مراجع و علمای حوزه مشغول می باشد.

وی هدفمند کردن دوره‌های آموزشی حوزوی معطوف به نیازها و اهداف را از جمله سیاست‌های اصلی این مؤسسه برشمرد و گفت: با توجه به متمرکز شدن پذیرش مراکز تخصصی حوزه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، این مؤسسه از این طریق اقدام به جذب دانش پژوه و تربیت مبلغان می‌کند.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) هم‌اکنون در 3 سطح تحصیلی دانش پژوه می‌پذیرد، تصریح کرد: این موسسه برای سال تحصیلی 1401-1400  در مقاطع تحصیلی سطح ۲، 3 و 4  از طریق ثبت نام در سایت  متمرکز مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه دانش‌پژوه  پذیرش می‌نماید.

وی افزود: پذیرش امسال برای سطح دو در رشته علوم اسلامی با گرایش تاریخ اسلام، برای سطح سه در رشته های تاریخ اهل بیت(ع)، شیعه شناسی، مشاوره اسلامی و تبلیغ (گرایش تربیت کودک و نوجوان)، و برای سطح 4 در رشته سیره پیامبر اعظم(ص) می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین یاوری در خصوص پذیرش در رشته های ‌جدید اظهار داشت: از رشته های مذکور، رشته تبلیغ با گرایش کودک و نوجوان در مقطع تحصیلی سطح 3 برای اولین بار است که اقدام به پذیرش می کند.

وی بهره مندی از برنامه آموزشی و فرهنگی مناسب، استفاده از کتابخانه تخصصی، سایت اطلاع رسانی، فضای آموزشی مناسب، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، اعطای مدرک علمی معتبر حوزوی و معرفی فارغ التحصیلان به مراکز آموزشی و پژوهشی را از مزایای ثبت نام در این رشته ها و مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) عنوان کرد.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) مهلت ثبت نام در رشته های  این مؤسسه را تا پایان بیست و یکم خردادماه 1400 اعلام و خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و دریافت دفترچه آزمون باید به پایگاه اینترنتی https://paziresh.ismc.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن32136641 ، 32136605، 32136639 از ساعت 13-18تماس حاصل نمایند و زمان برگزاری مصاحبه نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما