جمعه 10 فروردين 1403   14:37:50

(مهار تورم، رشد تولید)

print

برگزاری نشست رضایت جنسی همسران در پرتو تعالیم اسلام

  • خلاصه :نشست رضایت جنسی همسران در پرتو تعالیم اسلام از سلسله نشست‌های تخصصی هفته پژوهش و فناوری پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دبیرخانه چهارمین جشنواره کتاب سال سبک زندگی بصورت مجازی برگزار شد.
پبه گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی دبیر حلقه فقه تعلیم و تربیت مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص) با اشاره به اینکه امروز در فضای آکادمیک و پژوهشی کمتر به موضوع مشکلات جنسی و رضایت همسران پرداخته شده گفت: مشکلات جنسی از مسایل مهم خانواده های امروز است مخصوصا با توجه به حضور در فضای مجازی و روبروشدن با آسیب های آن این مشکلات افزایش داشته است. 
وی در ادامه گفت ما در پژوهش های متناوب مشکلات و موانع ارتباط همسران با یکدیگر را در چهار حوزه  و مولفه ی شناختی، رفتاری، و طبیعی تقسیم بندی کرده ایم و غریزه جنسی و لذت شهوانی از نیرومندترین تمایلاتی است که براساس مشیت حکیمانه الهی در نهاد بشر گذاشته شده و رمز سلامت و تداوم زندگی انسان است. پاسخگویی به این غریزه و چگونگی ارضای آن، از مسائل مهمی است که از دیرباز، ذهن های اندیشمندان را به خود مشغول کرده است.  
جهت مطالعه متن کامل خبر به سایت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مراجعه کنید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما