پنجشنبه 30 فروردين 1403   15:28:39

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس اداره امور پژوهشی اداره کل پژوهش دفتر خراسان رضوی تشریح کرد:

در هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی چه گذشت؟

  • خلاصه :رئیس اداره امور پژوهشی اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گزارشی از برگزاری بیش از ۳۰ نشست، هم اندیشی،کرسی ترویجی، کارگاه آموزشی و… در هفته پژوهش و فناوری این دفتر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، عباسعلی نصرآبادی، مسئول برگزاری سومین نمایشگاه پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: از اقدامات صورت گرفته در هفته پژوهش سال ۱۴۰۱، برگزاری بیش از ۱۰ جلسه برنامه ریزی جهت برپایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری، برپایی نمایشگاه پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و پژوهشکده اسلام تمدنی، طراحی اختصاصی سایت سومین نمایشگاه مجازی پژوهش و فناوری پژوهشکده اسلام تمدنی بود.
وی افزود:  همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش، چندین مصاحبه با نخبگان مراکز حوزوی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و  اعزام اساتید به مراکز علمی و حوزوی کشور انجام گردید.
مسئول برگزاری هفته پژوهش و سومین نمایشگاه پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در هفته پژوهش روسای مراکز حوزوی و دانشگاهی، طلاب و دانشجویان علوم انسانی از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری بازدید نمودند. همچنین اعضای هیأت علمی، مدیران و کارشناسان پژوهشکده اسلام تمدنی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز از مراکز علمی و پژوهشی از جمله موسسه دانشوران بازدید نمودند.
نصرآبادی با اشاره به این که در هفته پژوهش بیش از ۳۰ کرسی ترویجی، نشست، هم اندیشی و کارگاه علمی برگزار شده که در بین پژوهشکده های پژوهشگاه رتبه اول از نظر تعداد می باشد.
جهت مطالعه متن کامل این خبر به سایت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مراجعه کنید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما