پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:17:00

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

تقویم اعزام اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ اعلام شد

  • خلاصه :اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طی اطلاعیه ای، تقویم اعزام اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طی اطلاعیه ای تقویم اعزام مبلغ اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
فرآیند ارسال ایده و طرح گروهی تا تأیید نهایی آن از ۱۶ الی ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ بوده و طی آن سرگروه های تبلیغی می توانند از طریق تارنمای بلاغ به نشانی www.balagh.ir ایده و طرح خود را به صورت تشریحی ارسال نمایند.
این ایده ها سپس در کمیته ای متشکل از داوران ویژه طرح های کودک و نوجوان بررسی و امتیازدهی شده و در صورتی که امتیاز لازم را کسب نمایند به سرگروه های مربوطه اطلاع رسانی می شود تا جهت دریافت حکم اقدام کنند.
بر اساس این اطلاعیه، در صورتی که پیامک اطلاع رسانی نسبت به پذیرفته شدن ایده گروهی توسط سرگروه های تبلیغی دریافت شد می بایست به ارسال درخواست اعزام گروهی از نهاد فرهنگی منطقه اقدام نمایند تا تأیید و ایجاد ظرفیت برای آن از سوی دفتر تبلیغات اسلامی انجام گیرد.
گفتنی است ثبت درخواست جهت اعزام فردی صرفاً بنا به تشخیص اداره اعزام تبلیغ عمومی بوده و برای اعزام گروهی می بایست سرگروه ها در بازه زمانی ۴ الی ۹ تیر با ورود به سامانه سمتا به نشانی t.balagh.ir، به بارگذاری برنامه، معرفی اعضا و تأیید حضور آنان اقدام کنند تا حکم اعزام برای گروه صادر گردد.
اعزام و تبلیغ
مدت اعزام اوقات فراغت امسال از ۱۵ تیر الی ۳۱ مرداد به مدت ۴۵ روز (ایام تابستان/ دهه ولایت/ دهه اول محرم) بوده و لازمه آن هماهنگی با نهادهای فرهنگی منطقه و تأیید حضور توسط ایشان است.
در اعزام های فردی ارسال گزارش تصویری در آدرس پیامک شده، ارسال گزارش متنی در سمتا و تأیید توسط نهاد فرهنگی منطقه از ۱ الی ۱۰ شهریور سال جاری و در اعزام های گروهی، ارسال گزارش تصویری و مشروح طرح و ایده ای که در ابتدای اعزام ارائه می گردد ملاک تأیید عملکرد مبلغین می باشد.
ارسال گزارش متنی در سمتا توسط اعضا، تأیید گزارش اعضا توسط سرگروه، ارسال گزارش گروهی توسط سرگروه و در نهایت تأیید گزارش اعضا توسط نهادهای فرهنگی منطقه مراحل مختلف تأیید نهایی گزارش عملکرد مبلغین گروهی می باشد.
لازم به ذکر است، پس از تأیید گزارش اعزام، سابقه مبلغین در سامانه ثبت شده و به صورت خودکار به پرونده آنان در مرکز خدمات حوزه های علمیه ارسال می گردد.
تسویه بین 11 الی 31 شهریورماه خواهد بود و فقط به اعزام هایی تعلق دارد که در بازه زمانی اعلام شده گزارش آن ها ارسال و تأیید شده باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما