پنجشنبه 30 فروردين 1403   15:31:21

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

بررسی راهکارهای توسعه فعالیت کتابخوان پژوهان در مؤسسه امام علی (ع) سوئد

  • خلاصه :نشست مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با مؤسسه امام علی (ع) سوئد روز سه شنبه 18 خرداد در سالن شهید سلیمانی این پژوهشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، در ابتدای این نشست محمود متین فر رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به سابقه همکاری پژوهشگاه در حوزه کتابخوان پژوهان با مؤسسه امام علی (ع) پرداخت و گفت چند سال قبل مذاکرات اولیه بین پژوهشگاه و این مؤسسه در خصوص همکاری های مشترک انجام شد؛ اما در ادامه به دلیل شیوع کرونا و برخی مشکلات دیگر این روند متوقف شد.
وی افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود به دنبال ادامه این همکاری ها هستیم. در همکاری بین پژوهشگاه  و مؤسسه، اولویت بر نشر کتب انگلیسی زبان است و در این راستا علاوه بر کتب پژوهشگاه امکان استفاده از کتب جامعة المصطفی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سایر مراکز همسو نیز وجود دارد.
در ادامه رجبعلی اسفندیار رئیس مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: کتاب های مؤسسه و پژوهشگاه به طور همزمان می تواند در سایت پژوهان ارائه شود و امکان ارائه کتب پژوهشگاه به صورت کارت هدیه نیز وجود دارد.
وی افزود: مؤسسه امام علی(ع) می تواند نمایندگی فروش محصولات پژوهشگاه به زبان انگلیسی و سایر زبان ها را بر عهده گیرد.
اسفندیار تصریح کرد: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به دنبال درآمدزایی نیست؛ برای ما دیده شدن آثار تولیدی این پژوهشگاه در اولویت قرار داشته و با درآمد حاصله دنبال توسعه هستیم.
در پایان حسینی از مؤسسه امام علی (ع) گفت: مخاطبان انگلیسی زبان در کشور سوئد اندک است و بیشتر انگلیسی زبان ها در مقطع فوق لیسانس به بالا هستند. با این حال بهتر است کتابخوان پژوهان به دیگر زبان های لاتین هم فعالیت کند. ضمن اینکه بعضی از کتب فارسی پژوهشگاه را با اعمال ممیزی می توان در خارج از کشور ارائه داد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما