جمعه 10 فروردين 1403   18:15:04

(مهار تورم، رشد تولید)

print

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع):

تربیت مجاهد فی سبیل الله بر عهده روحانیت است

  • خلاصه :حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: این بر عهده ما روحانیون است که برای عرصه جهاد فی سبیل الله به تربیت خود و افراد جامعه بپردازیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در همایش وعاظ عرصه دفاع مقدس که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد، گفت: شهدا و ایثارگران روحانی در نقاط مختلف کشور بیشترین شهید و ایثارگر را از نظر قشری اهدا کرده اند.
وی افزود: اعضای کنگره شهدای روحانی در سال 98 به دیدار با رهبر معظم انقلاب رفتند؛ ایشان خطاب به اعضای این کنگره فرمودند که روحانیت نباید جدا از مردم دیده شود.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: مقرر شده بود کنگره شهدای روحانی در سال 98 و در شهر قم برگزار شود؛ اما ویروس منحوس کرونا نگذاشت و این کار در 4 خرداد 1401 موکول شد.
وی اعزام روحانیون جانباز 70 درصد به بالا و آزاده به قزوین را از برنامه های این کنگره دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس 221 فرمانده شهید از علما و روحانیون بوده اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) تصریح کرد: این بر عهده ما روحانیون است که برای جهاد با دشمنان اسلام به تربیت خود و افراد جامعه بپردازیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما