پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:24:04

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به منظور همکاری در امور پژوهشی صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه پژوهشکده الهیات و خانواده با شبکه مشاوران و روانشناسان اشراق استان اصفهان

  • خلاصه :پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به منظور همکاری در امور پژوهشی با شبکه مشاوران و روانشاسان اشراق استان اصفهان تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، سعید خانی «رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده» وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گویی اظهار داشت: این تفاهم‌ نامه با هدف بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های دو مجموعه و در جهت تحقق اهداف مشترک امضاء شده است.

وی گفت: در آینده نزدیک ارتباط میان پژوهشگران، اعضای هیئت علمی و محققین شبکة اشراق و این پژوهشکده به صورت چشمگیری توسعة خواهد یافت.

رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده تصریح کرد: اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تألیف یا ترجمة کتب و تنظیم مقاله‌های مرتبط و تدوین بسته‌های آموزشی، ارائه مشاوره های علمی پژوهشی در زمینه های مرتبط و برگزاری کرسی های نقد و نظریه پردازی و مناظره در موضوعات مرتبط با اتخاذ راهکارها و سیاست های تشویقی، برخی از محورهای همکاری دو طرف خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای بهینه محورهای اشاره شده در این تفاهم‌نامه، کمیتة مشترکی از نمایندگان شبکة اشراق و پژوهشکده تشکیل می‌شود که در خصوص اجرائی نمودن هر یک از موارد تصمیم‌گیری نموده تا پس از موافقت نهائی طرفین تفاهم‌نامه به مرحله اجرا درآید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما