جمعه 10 فروردين 1403   19:10:16

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

سومین دوره آموزشی عمومی «پیشگیری از آسیب های اجتماعی» در سال جاری برگزار شد

  • خلاصه :دوره آموزشی عمومی «پیشگیری از آسیب های اجتماعی» به همت اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دوره آموزشی عمومی «پیشگیری از آسیب های اجتماعی» با هدف آموزش و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی تبلیغی در موضوع آسیب شناسی و پیشگیری از آسیب های پر خطر اجتماعی جهت انجام فعالیت های تخصصی تبلیغی در محیط های مستعد بروز آسیب های اجتماعی بویژه حاشیه شهر، زندان و... به صورت آفلاین و با شرکت 40 نفر از مبلغان برادر و خواهر برگزار گردید.

در این رابطه، حسینعلی قهرمانی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» اظهار داشت: آشنایی با مفاهیم و تعاریف آسیب های اجتماعی، مفهوم شناسی علمی و تحلیلی آسیب های اجتماعی، فرایند و زمینه های شکل گیری آسیب های اجتماعی، مصادیق آسیب های پرخطر اجتماعی، آثار و پیامدهای مختلف آسیب های اجتماعی، روش های کاهش و پیشگیری مؤثر از آسیب های اجتماعی و نقش دین و عالمان و مبلغان دینی در کاهش و مقابله مؤثر با آسیب های اجتماعی را از جمله اهم سرفصل های این دوره برشمرد.

وی گفت: این دوره آموزشی در قالب 18 جلسه و ساعت آموزشی با ارائه حسینعلی قهرمانی «مشاور و مدرس خانواده و پژوهشگر حوزه آسیب های اجتماعی» با شرکت 40 نفر از مبلغان، با موفقیت برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این که در سال جاری دوره مذکور، سومین دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد، خاطرنشان کرد: دانش آموختگان این دوره علاوه بر دریافت گواهی شرکت در دوره، از امتیازاتی همچون اولویت در اعزام های تخصصی و تسهیل در فرایند ارتقای رتبه تبلیغی نیز برخوردار می شوند؛ ضمن این که می توانند در دوره آموزشی تخصصی «پیشگیری از آسیب های اجتماعی» که در فصل پاییز در قالب مدرسه تبلیغ تخصصی پاییزه 1400، برگزار می شود، شرکت نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما