جمعه 31 فروردين 1403   03:11:42

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

از سلسله برنامه های پنجمین جشنواره بین المللی شعر اشراق؛

شب شعر «آینه در آینه در آینه» در اصفهان برگزار شد

  • خلاصه :از سلسله برنامه های پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق)، شب شعر «آینه در آینه در آینه» با حضور شاعران مطرح کشوری در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز) ، حجت الاسلام سید محمد مهدی شفیعی، دبیر پنجمین جشنواره بین المللی شعرحوزه(اشراق) در این مراسم با اشاره به حضور شاعران قوی در اصفهان اظهار داشت: از همین رو شب شعر «آینه در آینه در آینه» از سلسله برنامه های این جشنواره با موضوعات «رحلت نبی مکرم اسلام(ص)»، «شهادت امام حسن مجتبی(ع)» و «شهادت امام رضا(ع)» در اصفهان برگزار شده است.

وی ادامه داد: پنجمین جشنواره بین المللی شعر اشراق که توسط اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود، طی سال جاری در بخش های مختلفی همچون شعر کلاسیک، شعر نو، شعر کودک و نوجوان و غیره برگزار می شود و کتاب و نوحه دو بخش جدید جشنواره امسال است.

دبیر پنجمین جشنواره بین المللی شعرحوزه(اشراق) در پایان گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی SHEAR.ESHRAGH.IR مراجعه نمایند.

شب شعر «آینه در آینه در آینه» با شعرخوانی حجت الاسلام سید محمد مهدی شفیعی، عباس شاه زیدی، سید مهدی موسوی، محسن ناصحی، غلامرضا فتحی، سید علی نقیب، میلاد حبیبی، داوود رحیمی، علی مویدی، عباس همتی و راضیه مظفری به شعرخوانی پرداختند و محمد علی کاروان نیز اجرای برنامه را به عهده داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما