پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   10:10:13

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در جریان بازدید از مرکز اشراق صورت گرفت؛

اعلام آمادگی شهرداری شیراز نسبت به همکاری با مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق

  • خلاصه :شهردار جدید شیراز با حضور در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، از نزدیک در جریان فعالیت ها و ظرفیت های این مرکز و تیم ایده های مستقر در مرکز مذکور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، سید احسان اصنافی «شهردار جدید شیراز» با حضور در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، از نزدیک در جریان فعالیت ها و ظرفیت های این مرکز قرار گرفت.

در جریان این بازدید، برخی از تیم های حاضر به تشریح ایده مد نظر خود در این مرکز پرداختند که از جمله این تیم ها می توان به تیم ایده های «دبستانی ها(اپلیکیشن ویژه کتاب و کتابخوانی کودکان و نوجوانان ایران با عنوان ماهک)»، «مسجدی ها (اپلیکیشنی برای شبکه سازی و پشتیبانی مساجد)»، «اوجمان(سامانه مدیریت استعداد)» اشاره کرد.

هر یک از این تیم ایده ها، در راستای فعالیت تیم خود نسبت به همکاری با شهرداری شیراز اعلام آمادگی کردند و متناسب با آن پیشنهادهای فرهنگی خود را ارائه دادند.

در این بازدید، ظرفیت های این مرکز از جمله رویدادهای ملی ایده پردازی، مسأله محوری، کمک به ایده های فرهنگی جهت تبدیل شدن به محصول و خدمت تبیین شد.

شهردار شیراز در پایان ضمن اعلام آمادگی نسبت به همکاری در بخش های مختلف فعالیت های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، بر استمرار همکاری این مرکز و شهرداری شیراز تأکید کرد.

از جمله درخواست های شهردار شیراز در این بازدید، ایده پردازی نسبت به شهربازی معارفی و طراحی و اجرای آن بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما