پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:39:29

(مهار تورم، رشد تولید)

print

اعلام آمادگی شعبه جنوب شرق نسبت به حمایت علمی، محتوایی و برنامه ای ۳ استان جنوب شرق کشور

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از آمادگی این شعبه نسبت به حمایت علمی، محتوایی و برنامه ای در جمع رؤسای سازمان های استانی و شهرستانی سه استان جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا سجادی در نشستی با موضوع «مساجد و امامان محلات در مناطق جنوب شرق کشور» که ویژه مدیران استانی و شهرستانی ادارات تبلیغات اسلامی استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در استان کرمان برگزار گردید، اظهار داشت: از طرح های بنیاد هدایت در جهت مشارکت و همفکری بیشتر سازمان های منطقه و در نهایت، تقویت سطح فعالیت های تبلیغی و فرهنگی و تقویت علمی و مهارتی مبلغین سازمان استقبال می‌کنیم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت فعالیت مساجد گفت: آنطور که شایسته است در حق مساجد کار نشده و در برابر این کم‌کاری‌ها قبل از هر کسی ما باید پاسخگو باشیم و این نگاه حداقلی به مساجد باید اصلاح شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در پایان این نشست، به معرفی فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی در منطقه جنوب شرق پرداخت و خاطرنشان کرد: در راستای توانمند سازی مبلغین مناطق آماده ارائه خدمات محتوایی، حمایتی و اعزام می‌باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما