جمعه 31 فروردين 1403   03:51:32

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

نشست علمی مطالعات معنویت شیعی به زبان انگلیسی برگزار شد

  • خلاصه :نشست تخصصی انگلیسیِ مطالعات معنویت شیعی ( The Study Of Shii Spirituality in The West) در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، گروه اسلام و مطالعات معنویتِ پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت با همکاری مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل پژوهشگاه، نشستی تخصصی به زبان انگلیسی و با عنوان مطالعات معنویت شیعی  (=The Study Of Shi'i Spirituality in The West )  را با حضور حبیب قهرمانی و حجت‌الاسلام مرتضی رضازاده برگزار کرد.
قهرمانی در ابتدای این نشست، ضمن معرفی کلیات بحث به تبیین چیستی مطالعات معنویت پرداخت و در ادامه دکتر رضازاده به بررسی سیستماتیک و دقیق معنویت، تأثیر آن بر زندگی و فرهنگ بشری، درک معنویت از منظر تجربی، علمی و چگونگی تأثیر آن بر افراد و جوامع پرداخت.
در این جلسه، رضازاده ضمن تبیین این که چرا مطالعات معنویت اهمیت دارد، با اشاره به موضوعات و مسائل کلیدی در مطالعات معنویت، بحث خود را دربارۀ نقش مهم مطالعات معنویت در شکل‌دادن به زندگی و دنیای اطراف انسان‌ها ادامه داد.
وی هم‌چنین ضمن معرفی برخی منابع و آثار داخلی و خارجی که در زمینۀ معنویت شیعی بحث کرده و حرفی برای گفتن دارند، به مراکز علمی و دانشگاه‌هایی اشاره کرد که در سراسر جهان در این رشته در حال پژوهش و تحقیق هستند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما