شنبه 1 ارديبهشت 1403   01:24:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

آموزش بیش از 1000 معلم در عرصه کارآفرینی

  • خلاصه :رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان گفت: بیش از ۱۰۰۰ معلم فعال در عرصه کارآفرینی در سلسله وبینارهایی خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آموزش دیدند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی اظهار داشت: سلسله وبینارهایی برای بررسی چالش‌ها و راهکارهای کارآفرینی با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی آموزش‌وپرورش استان اصفهان به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
وی افزود: الزامات موفقیت در مسیر شغلی با تأکید بر ویژگی‌های شخصیتی، طراحی مثلث طلایی بوم کسب‌وکار و آینده پژوهی و اصول مطالعه امکان‌سنجی ایده‌های کسب‌وکار، سه محور این وبینارها را تشکیل می دادند.
رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان گفت: وبینار اول با حضور زینب ایزدیان، پژوهشگر حوزه تعلیم‌وتربیت نوین بود که به بیان نقش برجسته ویژگی‌های فردی و شخصیتی در انتخاب شغل مناسب پرداخت.
وی ادامه داد: در وبینار دوم حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی، مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق در خصوص طراحی مثلث طلایی کسب و کار توضیحاتی را ارائه کردند و در وبینار سوم نیز داریوش ذوالفقاری راد، پژوهشگر حوزه برنامه‌ریزی و کسب‌وکار، مباحث امکان‌سنجی ایده‌های کسب‌وکار و شرایط و الزامات ایده‌هایی که منتهی به طراحی و اجرای موفق کسب‌وکار می‌شود را تبیین کردند.
حجت الاسلام و المسلمین امینی گفت: فایل صوتی این وبینارها به همراه 5000 آموزش دیگر در نرم‌افزار تلفن همراه مدرسه فناوری فانوس قرار گرفته است که عموم علاقه مندان می توانند این نرم افزار را از نشانی اینترنتی  Dte.bz/fanoos دریافت نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما