پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:44:32

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد؛

برگزاری نشست های جهاد تبیین با تکیه بر «مساله محوری»

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری نشست های جهاد تبیین با هدف افزایش سطح علمی طلاب و مبلغان است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در سلسله نشست های جهاد تبیین با موضوع «آینده انقلاب؛ واقعی یا موهوم» که با حضور و سخنرانی سعید جلیلی «عضو شورای عالی امنیت ملی» در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری سلسله نشست های جهاد تبیین با تکیه بر «مساله محور بودن» و با هدف افزایش سطح علمی طلاب و مبلغان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: تلاش می شود مطالب بیان شده در سلسله نشست های جهاد تبیین، تبدیل به یک محتوای کاربردی شده و در اختیار مبلغان و فعالان فرهنگی در سراسر کشور قرار گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره بر ضرورت توجه به افراد که در ناآرامی های اخیر کشور شرکت داشته اند بیان کرد: بخش بزرگی از شرکت کنندگان در اغتشاشات اخیر افرادی هستند که از روی ناآگاهی، هیجان و گره های ذهنی وارد این ناآرامی ها شده و خود را درگیر این مسائل کرده اند، مناسب است مبلغان و فعالان فرهنگی در خصوص تبیین و آگاه نمودن این افراد، فعالیت های تخصصی و متناسب را ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد خاطر نشان کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به رسالت ذاتی خویش و در راستای جهاد تبیین با اعزام مبلغان متخصص در عرصه های سیاسی، مشاوره و ... در بین افراد بازداشت شده در اغتشاشات اخیر و همچنین خانواده آنان قدم هایی را برداشته است.

وی با بیان اینکه اکنون دشمنان ایران، به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در کشور هستند، افزود: تلاش های فعالان در عرصه های فرهنگی و دینی باید به همان سویی باشد که دشمنان آن را در نظر دارند، اکنون دشمنان قسم خورده ملت ایران، امید افراد جامعه را نشانه رفته اند و باید توجه کنیم که فعالیت های فرهنگی ما نیز با محوریت ایجاد امید در جامعه صوررت پذیرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما