پنجشنبه 30 فروردين 1403   22:54:00

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:

خدمت در دفتر تبلیغات اسلامی؛ مایه مباهات و افتخار کارکنان

  • خلاصه :معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مایه مباهات و افتخار است که خداوند توفیق عنایت فرمود و صرف عمر ما را در مجموعه ای ارزشمند و نهادی دینی و فرهنگی همچون دفتر تبلیغات اسلامی قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، مراسم تکریم مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سید هاشم حسینی و معارفه مدیر جدید این مجموعه قدرت الله فرقدانی برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی «معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» با اشاره به اینکه یکی از سؤالات مهم در بحث قیامت، پرسش از نعمت عمر انسان در دنیاست که چگونه و در چه راهی مصروف شده است، گفت: مایه مباهات و افتخار است که خداوند توفیق عنایت فرمود و صرف عمر ما را در مجموعه ای ارزشمند و نهادی دینی و فرهنگی همچون دفتر تبلیغات اسلامی قرار داد؛ بی شک دقت و توجه به عمر طی شده در این نهاد مقدس، باعث ایجاد احساس عزت و غرور خواهد شد.
وی از اقدامات ارزشمند مدیرکل سابق منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تقدیر نمود و گفت: اقدامات خوبی که در دفتر انجام می شود حاصل تلاش و اخلاص نیروهای خدوم این مجموعه است.
حجت الاسلام والمسلمین ثنایی افزود: از جناب آقای فرقدانی هم که فردی متعهد و متخصص در زمینه های مختلف هستند تشکر می کنیم که این مسئولیت را پذیرفته اند؛ زیرا پذیرش چنین مسئولیتی در شرایطی که دفتر دچار محدودیت های مالی است کار آسانی نخواهد بود و برای ایشان آرزوی توفیقات داریم.
همچنین، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی مسعودی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» ضمن اشاره به برخی صفات حسنه و اخلاقی مدیر سابق منابع انسانی و پشتیبانی این دفتر، از تلاش ها و اقدامات مؤثر وی در طول سه دهه خدمت در دفتر تبلیغات اسلامی بعنوان آثاری ماندگار و در خور تحسین یاد نمود.
وی توفیق خدمت به سرباز حضرت ولی عصر(ع) را خدمت به خود حضرت دانست و افزود: اگر کسی بتواند در خدمت زائران امام رضا(ع) نیز باشد نظر و توجه ویژه آن حضرت را به خود جلب نموده است و اصل خدمت مخلصانه به زائر، انسان را به مقامات معنوی والایی سوق می دهد.
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به شخصیت مدیرکل جدید منابع انسانی و پشتیبانی این دفتر اشاره کرد و گفت: انتظار می رود در دوره جناب آقای فرقدانی شاهد تحولات چشم گیری در حوزه مدیریت منابع انسانی باشیم.
سپس، سید هاشم حسینی به ایراد سخن پرداخته و موفقیت خود در صندوق قرض الحسنه دفتر و بخش منابع انسانی را نتیجه حمایت ریاست دفتر و افراد این مجموعه دانست و برای مدیر بعدی این مجموعه، تکریم، توجه و اقناع سازمانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید به سرمایه های انسانی سازمان که ارزشمند ترین منابع آن هستند توجه شود.
در پایان این مراسم، فرقدانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های انجام شده در سال های قبل گفت: علاوه بر اینکه حمایت و همراهی ریاست محترم شعبه از بنده بسیار مغتنم و ارزشمند است، امیدواریم فعالیت ها و اقدامات به گونه ای انجام شود که مورد تأیید و رضایت حضرت ولی عصر(عج) قرار گیرد.
وی با اشاره به فرازهایی از بیانیه چشم انداز دفتر تبلیغات اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: باید با ایجاد فضای رقابتی سالم و توسعه گفت و گو و تعاملات سازنده، احساس ناکارآمدی را در میان کارکنان سازمان از بین ببریم و با تعریف جایگاه کرامت انسانی شوق، نشاط و انگیزه کاری را در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ارتقا دهیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما