پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:52:44

(مهار تورم، رشد تولید)

print

آیت الله سیدان:

اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی بسیار قابل تقدیر و در مسیر مسئولیت و پاسخگویی دینی است

  • خلاصه :استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان گفت: اقداماتی که دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه های مختلف انجام می دهد بسیار قابل تقدیر و در مسیر مسئولیت و پاسخگویی دینی ماست.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، آیت الله سیدان در دیدار با جمعی از مدیران دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به کامل بودن دین اسلام گفت: دین ما دینی کامل است و در تمامی وجوه زندگی حرف برای گفتن دارد پس نباید آن را تنها در اموری خاص خلاصه کرد.

وی با اشاره به حدیثی از رسول اکرم و امیرالمومنین حضرت علی(ع) گفت: انسان در ارتباط با همه انسان های دیگر و همه موجوداتی که با هم مرتبط هستند مسئول است. دین ما دین مسئولیت است و اقداماتی که دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه های مختلف انجام می دهد بسیار قابل تقدیر است و در مسیر همین مسئولیت و پاسخگویی دینی ماست و تقدیر می کنیم که بسیاری از این کارهایی که بر زمین مانده بود وارد شده اید و آنها را انجام می دهید.

آیت الله سیدان با ارزشمند توصیف کردن اعزام مبلغان به زندان ها و با اشاره به حدیثی از امام سجا(ع)د در خصوص گذشت و نگرفتن انتقام، این امر را بسیار مهم دانست و گفت: پس از هدایتگری مسئله مشاوره بسیار ارزشمند است که شما بین این دو جمع نموده اید.

آیت الله سیدان همچنین با اشاره به اهمیت اشراف طلاب روی قرآن و احادیث گفت: حضرت جوادالائمه(ع) می فرمایند که علوم ما را فرا بگیرید زیرا این علم به شما کمک می کند که با هر کس بحث کنید موفق خواهید شد و من این حدیث را خودم حس کردم زیرا با متخصصین برخی از فرقه ها که نشستم چون دستی در قرآن و حدیث داشتم و در این زمینه اطلاعاتی داشتم در بحث با آنها توفیقاتی برایم حاصل شد زیرا حقایق و نورانیت و قواعدی که در قرآن و حدیث وجود دارد و استفاده می شود می تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات باشد.

در این دیدار گزارشی از فعالیت های آموزشی پژوهشی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی توسط آقایان احمد زاده، علمی حسینی و حجت الاسلام والمسلمین حسینی زهانی ارائه گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما