جمعه 31 فروردين 1403   22:05:26

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به منظور پیشخوان ظرفیت ها و فرصت ها صورت گرفت؛

بازدید تعدادی از شرکت ها و تیم ایده های مرکز اشراق از شرکت فولاد مبارکه

  • خلاصه :برخی از شرکت ها و تیم ایده های مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق از شرکت فولاد مبارکه بازدید و به ارائه توانمندی های خود در تعامل با شرکت فولاد پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، جواد دلاوری «معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از فعالیت های این مرکز، سامانه فرصت برابر تحت عنوان «چارسوق» است که شرایطی فراهم خواهد ساخت که همه پروژه ها و طرح های تولیدی و خدماتی فرهنگی سازمان ها و نهادها در شرایط مساوی به همه شرکت های دارای صلاحیت و تخصص فرهنگی عرضه و در قالب فرایندهای سیستمی و رسمی و بر اساس توانمندی و ظرفیت های تولیدی و خدماتی شرکت ها، مجریان لایق و درخور گزینش شوند.

وی افزود: همچنین جذب سرمایه گذار و صندوق های ریسک پذیر برای حمایت و مشارکت با شرکت های خلاق از جمله ضرورت های انکار ناپذیر است که در این مرکز به آن خواهیم پرداخت.

معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق یادآور شد: برخی از عرصه های قابل بهره گیری از سامانه فرصت برابر عبارتند از: «برون سپاری طرح ها و فعالیت ها»، «واگذاری تولید و ارائه خدمات فرهنگی»، «واسپاری و اسپین آف کردن خرد برندها و اجزای اجرایی سازمان ها و نهادها به شرکت های خلاق فرهنگی» و «دریافت خدمات علمی و فناوری شرکت های خلاق در حل چالش ها و مسائل سازمانی و رفع نیازهای سازمان ها».

وی اظهار داشت: در این راستا، طی هماهنگی هایی که از سوی حجت الاسلام والمسلمین قطبی «مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق» با شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت، 26 نفر در قالب 12 شرکت ها و تیم ایده مستقر در این مرکز از شرکت فولاد بازدید کردند.

دلاوری گفت: پس از بازدید، در جریان جلسه با دکتر نباتی نژاد «مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه» هر یک از شرکت ها و تیم های مرکز، به ارائه توضیحاتی در خصوص توانمندی ها و اقداماتی که در تعامل با شرکت فولاد مبارکه قادر به انجام آن هستند، پرداختند.

وی تصریح کرد: در ادامه این جلسه، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه سپاهان ضمن ابراز خرسندی از ایده های ارائه شده، جمع آوری مکتوب ایده های ارائه شده را خواستار شد.

معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق افزود: ان شاءالله با برگزاری جلساتی که در آینده با حضور دیگر شرکت ها و تیم های این مرکز با شرکت فولاد برگزار خواهد شد، پس از جمع آوری ایده های مطرح شده و برآورد هزینه های مربوطه، ایده ها در کمیته فرهنگی این شرکت، ارائه و نسبت به انجام اقدامات لازم تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: نهایتاً طی یک توافق نامه بین مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و شرکت فولاد مبارکه، اقدامات مورد نیاز انجام می گیرد.

دلاوری در پایان یادآور شد: از مزایای این بازدید، آشنایی شرکت ها و تیم های مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با شرکت فولاد به عنوان یکی از معروف ترین برندهای ایران و خاورمیانه بود که در جریان فرآیند کار این شرکت با جدیدترین فناوری های کشور قرار گرفتند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما