جمعه 10 فروردين 1403   12:17:17

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت وگویی بررسی شد:

گزارش نشست های مجازی ویژه ماه مبارک رمضان مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :سرپرست اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری نشست های مجازی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام خداپرست در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: نشست های مجازی ویژه ماه مبارک رمضان با مشارکت اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه و با هدف ارتقاء سطح علمی، مهارتی تبلیغی طلاب و مبلغین، در ماه مبارک رمضان سال جاری با حضور مجازی طلاب و مبلغان محترم برگزار شد.

وی گفت: از مهمترین اهداف و اولویت های این نشست ها، علاوه بر مسائل اخلاق فردی و اجتماعی، پرداختن به مسائل روز جامعه همچون انتخابات، جمعیت و فضای مجازی بوده است.

سرپرست اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: این مرکز در طول سال برنامه های آموزشی متنوعی با هدف ارتقاء سطح علمی، مهارتی و تبلیغی که موجب بالا رفتن کیفیت تبلیغ دینی می شود، برگزار می کند؛ لیکن در مناسبت های ویژه تبلیغی همچون ماه مبارک رمضان، محرم و صفر و ایام فاطمیه برنامه ها و نشست های آموزشی تبلیغ با نگاه ویژه به موضوعات و مسائل روز برگزار می کند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان امسال نیز، شرایط و محدودیت های کرونایی مانع اجرای برنامه های آموزشی نشد و محتوای نشست ها در استودیو مرکز آموزش های کاربردی تولید و در سامانه آموزش مجازی این مرکز به صورت آفلاین برگزار شد.

حجت الاسلام خداپرست اظهار داشت: در نشست های مجازی ویژه ماه مبارک رمضان، ۱۸۵۰ نفر شرکت داشته اند که از این تعداد به نفرات برتر به تعداد ۴۴۴ نفر هدایای نقدی اهدا گردید.

وی در ادامه به موضوعات نشست ها اشاره کرد و گفت: از موضوعات این نشست می توان به تحلیل انتخابات ۱۴۰۰، گزینش های فرهنگی و اجتماعی(انتخاب)، توجه به قرآن در تبلیغ، انتظار و تمدن اسلامی، جمعیت، رها شدگی در فضای مجازی، سوژه های سخن با محوریت اخلاق، معرفی محصولات قرآنی اشاره کرد.

سرپرست اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: اساتید این دوره حجج اسلام والمسلمین خسروپناه، شیخ الاسلامی، قرائتی، رفیعی و عیسی زاده و آقای محمد لسانی و خانم اردبیلی بودند
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما