شنبه 1 ارديبهشت 1403   14:53:43

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در نشستی صورت گرفت؛

معرفی شبکه مجازی دیجی زیست

  • خلاصه :شبکه مجازی دیجی زیست که شبکه ‌ای برای آگاهی، رشد، خلاقیت و به‌روز بودن فعالان هنری، رسانه‌ای و فضای مجازی است، به همت اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین روح بخش «رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» در نشست شورای مدیران دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت شهید هاشمی نژاد برگزار شد، با اشاره به مراحل شکل گیری شبکه مجازی دیجی زیست اظهار داشت: موضوعات آموزشی که در این پایگاه پیگیری می‌کنیم، عبارتند از: سواد دیجیتال، مدیریت رسانه، مدیریت تیم، هنرهای ادبی، گنجینه آموزشی، برندسازی و کسب و کارهای خلاق فرهنگی و تمام آموزش های ما از آموزش های به روز و جدیدگرفته شده است. همچنین در این مرکز تلاش می‌کنیم در بحث کسب و کارهای خلاق، مدیریت تیم برندسازی شخصی و پروژه های دیگر مانند دیجی زیست فعالیت نماییم، که پس از رونمایی محصولات بیشتری افزوده خواهد شد و امیدواریم در طی سال هزار محصول در آن عرضه شود.

وی گفت: در پایگاه دیجی زیست فیلم هایی که قابلیت نمایش کامل را دارا می باشد، ارائه شده و همچنین مستندهایی با توجه به موضوعات دیجی زیست وجود دارد، در خصوص افزایش سواد رسانه و سواد دیجیتال همچنین افزونه هایی برای نمایش فیلم نصب شده است تا سرور ما درگیر نشود و بدون اینکه کار تدوین انجام دهیم و نیاز به دانلود و آپلود فیلم هم وجود ندارد.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: یکی دیگر از قسمت هایی که در این مجموعه قرار گرفته است، راهنمای زندگی علماست، که حدود ۳۰۰ مستند از علما در آن گردآوری شده است. افراد می توانند مستندهای مختلفی را ملاحظه و دانلود کنند.

وی افزود: در بخش مستندها هر شخص برای خودش پرونده ای دارد، همچنین بخش های مختلفی مانند کلیپ، نماهنگ و انیمیشن در دیجی زیست قرار گرفته است و معرفی کتاب های مختلف و گزارش های مختلفی که برای مدیران مفید است، همانند گزارشی از پژوهش های بلاک چین و پژوهش هایی در خصوص مصرف بازی های ویدیویی مقالات و نشریات از دیگر محتوایی است که در این سایت بارگذاری شده است. همچنین پایان نامه های دکتری از جمله این مطالب است. در بخشی دیگر از این سامانه، سخنان مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف جمع‌آوری و بارگذاری شده است.

پایگاه دیجی زیست به همت اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی راه اندازی شده که علاقه مندان جهت بهره مندی از محتوای آن به نشانی اینترنتی http://digizist.ir/ مراجعه نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما