جمعه 10 فروردين 1403   16:27:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی خبر داد:

اعزام ۱۳۰ گروه تبلیغ عمومی و ۱۷۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه و هفته بصیرت

  • خلاصه :سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی از اعزام ۱۳۰ گروه تبلیغ عمومی و ۱۷۰۰ مبلغ طی ایام فاطمیه و هفته بصیرت به نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریم زاد در گفت و گویی از اعزام ۱۳۰ گروه تبلیغ عمومی و ۱۷۰۰ مبلغ طی ایام فاطمیه و هفته بصیرت به نقاط مختلف کشور خبر داد.

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه امسال با هفته بصیرت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: به دلیل این مناسبت ها، برنامه ها و فعالیت های گروه های تبلیغ عمومی حول محور مباحث بصیرت فاطمی و مواسات و همدلی در سیره شهدا بود.

سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در راستای تلاش در جهت رفع آسیب های احصا شده هر منطقه که پیش از اعزام مدیران گروه های تبلیغی نسبت به آن مطلع بودند، بیش از ۱۳۰ گروه تبلیغ عمومی و ۱۷۰۰ مبلغ از حوزه علمیه قم با رویکرد تبیین معارف فاطمی و بصیرت افزایی در نقاط مختلف کشور مشغول فعالیت مقدس تبلیغ شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان با محور وحدت و مواسات  تلاش می کنند تا فعالیت های آنها منجر به افزایش بصیرت در حوزه معارف قرآن و اهل بیت (ع) شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما