پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:23:41

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد شفیعیان را به عنوان «رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان در این حکم خطاب به حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد شفیعیان آورده است:

با مشورت معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جناب عالی را که بحمدالله از فضل و تجربه لازم برخوردار هستید به ریاست مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی (ره) منصوب می نمایم.

رشد و توسعه عرصه های آموزشی و رشته های تحصیلی تخصصی حوزوی و دانشگاهی در موضوعات مورد تاکید دفتر تبلیغات اسلامی در مدار مساله محوری و اهتمام ویژه به افزایش کیفیت آموزش ها به خصوص ساماندهی پایان نامه ها، رونق بخشی به فضای طلبگی و دانشجویی، جذب اساتید برجسته و فرهیخته، ارتباط موثر بانهادهای علمی و آموزشی حوزوی و دانشگاهی به خصوص ارتباط موثر با دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و همچنین ارتباط معنی دار با بقیه قسمت های دفتر تبلیغات شعبه اصفهان، حفظ سرزندگی و روحیه علمی و انقلابی در بین دانشجویان و طلاب از مهم ترین ماموریت های این موسسه محسوب می شود. از خداوند متعال توفیق جنابعالی را خواستارم.

در ادامه بر خود لازم می دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر مجید جعفریان زید عزه که به دلیل عضویت در پست خطیر هیات علمی پژوهشی از ادامه همکاری با موسسه انصراف دادند، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما