جمعه 10 فروردين 1403   10:43:06

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دعوت معاون دفتر تبلیغات اسلامی برای تماشای آثار جشنواره فیلم دینی اشراق

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و دبیر چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق با اشاره به اکران 132 اثر از مجموع 805 اثر ارسالی به این جشنواره، از همه هنرمندان و فیلم سازان برای تماشای این آثار دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مسعود معینی پور در گفت وگو با ستاد خبری چهارمین جشنواره فیلم اشراق با اشاره به آغاز اکران های این دوره از جشنواره تصریح کرد: این اکران ها هر روز در سه سانس در سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و سالن مرکز همایش های غدیر انجام می شود.
وی افزود: 132 اثر از مجموع 805  اثر ارسالی به جشنواره به بخش مسابقه راه پیدا کرده است که در روزهای برگزاری جشنواره اکران می شود و داوری و انتخاب آثار برگزیده از میان این 132 اثر انجام خواهد شد.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در هر بخشی از چهار بخش اصلی جشنواره حداقل دو اثر انتخاب می شود و بخش «صد سالگی حوزه علمیه» بخش ویژه ما می باشد و جایزه ویژه سینمای عدالت، و جایزه ویژه سینمای تعلیم و تربیت را در این دوره از جشنواره داریم.
وی با دعوت از همه هنرمندان و فیلم سازان برای حضور در اکران ها خاطرنشان کرد: حضور در اکران ها و اختتامیه برای عموم آزاد و رایگان است و می تواند موجب دلگرمی برای همه دست اندرکاران این جشنواره و همچنین فیلم سازان باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما