پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:18:43

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد:

تولید 30 کلیپ و 100 عکس نوشته در نمایندگی خوزستان

  • خلاصه :سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: یکی از سیاست های مهم دفتر در تبلیغ، حرکت به اعزام های تخصصی است، در این زمینه نمایندگی خوزستان نیز فعالیت خود را آغاز کرد و با دریافت رزومه های علمی، مهارتی و سابقه کار مرتبط با تخصص ها، روند پذیرش مبلغان متخصص را دنبال نمود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین امیر مقبل بیان داشت: آنچه امروزه ما مشاهده می کنیم ضریب بالای نفوذ فضای مجازی در جامعه ها است، حقیقتی که ما را بیش از گذشته وادار می کند تا به صورت جدی تر در این عرصه گام بردایم.
وی ادامه داد: بنابه ضرورت کار، در نمایندگی خوزستان، شورای فضای مجازی تشکیل شد تا فعالیت های فضای مجازی به صورت منسجم تری از سوی این دفتر دنبال شود.
سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: تاکید بر مساله محوری و دور نشدن از مسائل مورد نظر دفتر متناظر با قطب های فکری فرهنگی همواره مدنظر فعالیت این شورا بود که از کارهای پراکنده جلوگیری شود و ظرفیت های متعدد در خدمت اهداف معین بکارگیری شوند.
وی افزود: بهره گیری از اساتید مدعو به خوزستان و تهیه کلیپ تصویری از ایشان یکی از برنامه های مصوب این شورا بود که بحمدالله در این زمینه از اساتیدی همچون حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی با موضوع سبک زندگی، حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر حسینی با موضوع زیست عفیفانه، مومن نسب با موضوع اقتضائات حضور موثر در فضای مجازی ضبط کلیپ صورت گرفت و اکنون آماده انتشار در فضای مجازی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین امیر مقبل همچنین به استفاده از قالب عکس نوشته در ارائه های محتواها اشاره کرد و گفت: عکس نوشته اخلاق تبلیغی مبلغان، سبک زندگی، مهارت های زندگی، پیشگیری از طلاق، نقد وهابیت و نقد مدعی یمانی از جمله تولیدات این نمایندگی است.
وی در بخش دیگری از گفت و گو به شناسایی ظرفیت های طلاب در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: معرفی ظرفیت های معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه و تشویق طلاب به نام نویسی در سامانه مبلغان این معاونت و مشخص شدن نقش آنان در فضای مجازی از دیگر اقدامات این دفتر بوده است.
سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت:  تاکنون 30 کلیپ و 100 عکس نوشته در زمینه های مختلف تولید شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما