پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:29:55

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دیدار دبیران انجمن های علمی دانشجویی با رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)

  • خلاصه :دبیران شانزدهمین دوره انجمن های علمی دانشجویی در دیدار با رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) به گفتگو و ارائه گزارش فعالیت های خود در این دوره پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در این دیدار که با حضور رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)، رئیس اداره تهذیب و امور فرهنگی دانشگاه و دبیران انجمن های علمی دانشجویی برگزار شد. حسین کاوه «دبیر انجمن علمی علوم سیاسی» در ابتدا به بیان فعالیت های این انجمن پرداخت و گفت: راه اندازی پایگاه اینترنتی و بستر مناسب جهت بارگزاری یادداشت ها و مقالات، معرفی اساتید مرتبط با علوم سیاسی و همچنین برگزاری جلسات ویژه دانشجویان علوم سیاسی از جمله فعالیت های این انجمن در این دوره بود.
محمد پورامینی «دبیر انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع)» با اشاره به برگزاری 10 نشست و بازدید علمی ویژه دانشجویان مدیریت رسانه، به تشریح فعالیت های این انجمن پرداخت و گفت: ایده و اجرای برگزاری سلسلۀ نشست های تجربه نگاری مدیران رسانه، انعکاس فعالیت های دانشجویان مدیریت رسانه در فضای مجازی و همچنین برگزاری اردوی علمی بازدید از برخی مراکز رسانه ای تهران از جمله فعالیت های این انجمن بود که با استقبال دانشجویان رشته مدیریت رسانه همراه شد.
محسن جوادی به نمایندگی از انجمن علمی مطالعات منطقه ای ضمن شرح فعالیت های این انجمن خاطر نشان کرد: اتحاد و صمیمیت میان دانشجویان، اهتمام به برگزاری کلاس ها به صورت حضوری، انجام فعالیت های پژوهش محور و برگزاری اردوی علمی خارج از کشور از عوامل موفقیت انجمن علمی مطالعات منطقه ای بوده است. از دیگر فعالیت  های این انجمن می توان به برگزاری حلقه های مطالعاتی با حضور اساتید به صورت هفتگی اشاره کرد.
مصطفی زارع «دبیر انجمن علمی فلسفۀ فیزیک» به برگزاری 15 جلسه ویژه دبیران انجمن های علمی به صورت هفتگی و با حضور منظم دبیران اشاره کرد و گفت: حضور در دو جلسه شورای فرهنگی دانشگاه، ارائه طرح و بیانیه جهت تسهیل شرایط تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه و صدور بیانیه ویژه اغتشاشات اخیر بخشی از فعالیت  های انجمن  های علمی بوده است.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی «رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)»، ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های صورت گرفته توسط انجمن های علمی، نسبت به تداوم این فعالیت ها ابراز خرسندی کرد. 
وی با تشریح جایگاه علمی برجسته دانشگاه باقرالعلوم(ع) در فضای علمی کشور گفت: دانشگاه جهت اجرای ایده ها و طرح های برگزیده انجمن های دانشجویی آمادگی کامل دارد و می تواند مقدمات لازم را جهت حمایت از این گونه طرح ها فراهم کند.
در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شریعتمدار فعالیت های این دوره انجمن های علمی دانشگاه را از بهترین دوره های انجمن های علمی طی سالیان گذشته دانست و نسبت به تداوم این روند ابراز امیدواری کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما