جمعه 31 فروردين 1403   08:09:39

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیر گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت تبیین کرد؛

گروه های جهادی تبلیغی تا پای جان در خدمت مردم

  • خلاصه :مدیر گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت گفت: با توجه به ورود موج پنجم شیوع کرونا در کشور، گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت تمام تلاش و امکانات خود را در خدمت مردم قرار داد و تا پایان ریشه کن شدن این ویروس منحوس در خدمت مردم می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده برسمنانی در گفت‌‍وگو با خبرنگار ما، از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خود خصوصاً در ایام موج پنجم کرونا، خبر داد.

وی اشاره به روند تشکیل گروه تبلیغی «حامیان ولایت» بیان کرد: گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت، تحت اشراف آیت الله توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان، در سال ۱۳۸۸ با هدف برگزاری فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در شهر بابل در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تشکیل گردید.

مدیر گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت در ادامه افزود: این گروه علاوه بر فعالیت های تبلیغی و فرهنگی، با توجه به حوادث غیرمترقبه ای که در کشور رخ می داد مانند سیل، زلزله و ...  وارد میدان عمل می شد تا با تلاش های خود کمی از اندوه آسیب دیدگان را برطرف نماید.

وی اظهار داشت: حضور سریع اعضای گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت در مناطق سیل زده استان های مازندران، گلستان و پلدختر و منطقه زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه از جمله فعالیت های این گروه در عرصه اجتماعی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده برسمنانی در ادامه به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا در کشور عزیزمان ایران، مبلغان جهادی و طلاب شهر بابل وارد میدان عمل شدند و تا پای جان برای رفع این ویروس و خدمت به مردم تلاش کردند.

وی بیان کرد: در ابتدای ایام کرونا گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت با فعالیت هایی چون تغسیل، نماز و تدفین متوفیان کرونایی، تهیه بسته های معیشتی و اهدای غذای گرم برای بیماران و خانواده های آنان، حضور در بیمارستان جهت خدمات به کادر درمان و بیماران مشغول بودند.

مدیر گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت با اشاره به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و شروع موج پنجم شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: با توجه به موج پنجم شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد قربانیان این بیماری در کشور، گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت با حضور در بیمارستان صحرایی قرارگاه سردار سلیمانی و تلاش شبانه روزی مبلغان و اعضای این گروه آماده خدمت به پرستاران و بیماران شدند.

وی گفت: خرید و تهیه وسایل ضدعفونی و آب معدنی، تولید و توزیع ماسک و پوشش گان در سطح شهر و به ویژه در بیمارستان صحرایی قرارگاه سردار سلیمانی از اولویت فعالیت های این گروه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده برسمنانی در پایان این گفتگو بیان کرد: تمامی مبلغان و گروه های جهادی و تبلیغی برای خدمت به آحاد مردم آماده و در کنار مردم بوده و خواهد بود؛ از خداوند متعال شفای تمام بیماران علی الخصوص بیماران کرونایی و ریشه کن شدن این ویروس از کل جهان را خواستاریم و از آحاد مردم درخواست داریم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی کادر درمان را یاری نمایند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما