جمعه 10 فروردين 1403   01:48:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی تهران تأکید کرد:

ضرورت شناسایی ظرفیت حوزویان و تجهیز آنان به علوم روز

  • خلاصه :سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی تهران با بیان این که هر چه حوزویان با دفتر تبلیغات اسلامی بیشتر آشنا می شوند، استقبال بیشتری جهت همکاری را دارند، گفت: لازمه بیشتر شدن این همکاری، شناسایی ظرفیت حوزویان و مبلغان و تجهیز آنان به علوم روز و مسائل مربوط به آن است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمدعلی سلیمانی «رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» در دیدار رئیس و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی تهران ضمن موافقت و تأکید همکاری حوزویان با این مرکز اظهار داشت: حوزویان باید در آسیب‌شناسی موضوعات مختلف تلاش کرده و با همکاری این مرکز در حل کاربردی این آسیب‌ها بشتابند.

وی گفت: استان تهران و البرز در زمینه فرق اسلامی بیشتر از استان‌های دیگر مستعد آسیب پذیری هستند و بر همکاری حوزویان در موضوعاتی همچون: سواد رسانه‌ای، آسیب اجتماعی، مشاوره و غیره در این استان تأکید کرد.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تعامل و ارتباط این مرکز با آموزش و پرورش تصریح کرد: اکنون آماده شناسایی نخبگان از مدارس تیزهوشان در سنین کودک و نوجوان هستیم، زیرا در صورت عدم شناسایی به موقع شاهد فرار مغزها در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر، حدود ۱۵ درصد از کودکان در بهزیستی و مراکز خصوصی و ۸۵ درصد دیگران کنار خانواده های خود حضور دارند؛ لذا این مرکز آمادگی کامل در تولید محتوا جهت نحوه رفتار والدین با فرزندان و دوره های تربیتِ مربی، برای بانوان حوزوی علاقه مند به آموزشی و تربیتی را دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین داوود عزیزی «سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی تهران» ضمن وجود ۷۵ حوزه علمیه آقایان و ۷۳ حوزه علمیه خواهران در استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار طلبه فعال و مشغول به تحصیل در تهران وجود دارد که نیازمند تازه کردن اطلاعات با توجه به این مرکز هستند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی «مسئول حراست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» خاطرنشان کرد: هر چه حوزویان با دفتر تبلیغات اسلامی بیشتر آشنا می شوند، استقبال بیشتری جهت همکاری را دارند و لازمه بیشتر شدن این همکاری، شناسایی ظرفیت حوزویان و مبلغان و تجهیز آنان به علوم روز و مسائل مربوط به آن است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما