جمعه 10 فروردين 1403   13:43:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در سومین روز چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق چه گذشت؟/ از «مرگ فروشنده» تا «صدای بهمن» در اکران روز سوم

  • خلاصه :سومین روز از جشنواره فیلم دینی اشراق با اکران فیلم های «سید جلال الدین» به کارگردانی اکبر مخدومی و «مرگ فروشنده» به کارگردانی امین گودرزی پور به اتمام رسید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، «مالیه» اولین فیلمی بود که به کارگردانی ایمان مصطفایی در سالن غدیر به روی پرده رفت و پس از آن «گلدان خالی» به کارگردانی محمد پایدار، «چندفریم زندگی» به کارگردانی معصومه مهرنوروزی، «جمعه» به کارگردانی محمد پایدار و «قرنطینه» به کارگردانی حجت الله عدالت پناه برای مخاطبان سانس ساعت 15 الی 16:45 به اکران گذاشته شد.
همچنین در سانس ساعت 15 الی 16:45سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه نیز مخاطبان به تماشای فیلم های «9 شب» به کارگردانی محمدشریفی اصل و «در آینده میخواهید چکاره شوید» به کارگردانی حسین برادران، «آینه داران (شاه آبادی)» به کارگردانی حمید اسکندری، «اسنایپر» به کارگردانی رجبعلی فرازمند، «مومن انقلاب» به کارگردانی داوود جلیلی، «مادری» به کارگردانی سیدعلیرضاحسنی و «خودت باش» به کارگردانی محمدحسین امانی نشستند.
سانس ساعت 17 الی 18:45 سالن غدیر نیز با فیلم «ناشناس» به کارگردانی حسین مختاری آغاز شد و «فریاد روزها(محمدرضاحکیمی)» به کارگردانی وحیدموحدی و «رئیس» به کارگردانی هاشم مسعودی در این سانس به نمایش درآمدند.
سالن سینما اشراق نیز در این سانس میزبان فیلم «سهش» به کارگردانی محمدمهدی قاسمی، «تبیین آیات جهاد» به کارگردانی عیسی نصیری، «پرسش از حکیم» به کارگردانی محمدسعیدصفرزاده تهرانی و «حوالی حریم» به کارگردانی سیدمهدی میرغیاثی بود.
فیلم های «سپیده» به کارگردانی هادی نادری، «دستبند» به کارگردانی محسن نقی زاده، «گاراژ» به کارگردانی حمید مهاجرانی، «کیف» به کارگردانی مهدی راوش، «روزماندگار» به کارگردانی مرتضی راوش، «صدای بهمن» به کارگردانی یزدان پرونده، «پس از اتفاق» به کارگردانی علی شهابی نژاد و «مرگ فروشنده» به کارگردانی امین گودرزی پور فیلم های سانس ساعت 19 الی 20:45 سالن غدیر چهارمین جشنواره فیلم دینی در اولین روز چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق بودند.
همچنین در همین ساعت، تماشاگران سینما اشراق به تماشای «هیسطوری» به کارگردانی اسماعیل عظیمی، «گریان» به کارگردانی رجبعلی فرازمند، «فیضیه تهران» به کارگردانی علی عارضی، «فریم» به کارگردانی رجبعلی فرازمند و «سیدجمال الدین» به کارگردانی اکبر مخدومی نشستند.
چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق از 20 تا 23 اسفندماه سال جاری در سالن مرکز همایش های غدیر و سالن سینما اشراق شهر مقدس قم برگزار می شود که اکران ها از روز بیستم تا بیست و دوم از ساعت 15 تا 21 و اختتامیه نیز روز بیست و سوم از ساعت 16 برگزار خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما