جمعه 10 فروردين 1403   01:07:31

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

همکاری بین دستگاه‌ها، هدف نهایی نمایشگاه «روایت تبلیغ»

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم هدف نهایی نمایشگاه دستاوردهای تبلیغی استان اصفهان را تعامل، همکاری و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف این استان دانست و گفت: در صورت شکل گرفتن همکاری و هم‌افزایی بین دفتر تبلیغات و دستگاه‌ها می‌توان گفت نمایشگاه به اهداف خود رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان با اشاره به دو بخش اصلی نمایشگاه، اظهارکرد: بخش اول،  مربوط به مسأله‌محوری دفتر تبلیغات اسلامی، تشکیل قطب‌ها و میزهای تخصصی درباره مسائل علمی و فرهنگی کشور بود که دو سال پیش طی نمایشگاهی تخصصی به صورت مفصل در قم به این موضوع پرداخته شد و امروز نتیجه و عصاره آن نمایشگاه برای استفاده اعضای این دفتر و فعالین و مدیران فرهنگی استان اصفهان در اینجا ارائه شده است.
وی افزود: بخش دوم این نمایشگاه مشتمل بر امور و فعالیت‌هایی است که دفتر تبلیغات شعبه اصفهان مسئولیت آن را بر عهده دارد و با وجود مطالعه گزارشاتی که از این اقدامات به دفتر قم ارسال‌ شده بود، ارائه گزارش فعالیت‌ها به صورت یک‌جا، مشخص و متبلور بسیار جالب و قابل توجه بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی ادامه داد: دستاوردهای نمایشگاه در قالب تعامل بین دستگاه‌های مختلف ظاهر می‌شود. این نمایشگاه مقدمه تعارف و آشنایی دستگاه‌ها با ظرفيت‌هاي دفتر تبلیغات اسلامی و زمینه های کاری این مرکز است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه تعارف و آشنایی مقدمه هم‌افزایی، تعامل و همکاری دستگاه‌ها و دفتر تبلیغات است، تأکید کرد: اگر این موضوع به نتیجه برسد می‌توان گفت که نمایشگاه، دستاورد و حاصل بسیار مبارکی داشته است. اما اگر دستگاه‌ها، نهادها و فعالین عرصه دین و فرهنگ این نمایشگاه را ببینند و گام بعدی یعنی همکاری و تعامل اتفاق نیفتد، نمایشگاه به اهداف خود نرسیده و در واقع پازل نمایشگاه زمانی تکمیل می شود که پس از این آشنایی، همکاری و هم‌افزایی صورت گیرد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما