جمعه 10 فروردين 1403   17:36:17

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دانشگاه باقرالعلوم(ع)؛

کارگاه آشنایی با فرآیندهای علمی و آموزشی پایان‌نامه‌نویسی برگزار شد

  • خلاصه :کارگاه آشنایی با فرآیندهای علمی و آموزشی پایان‌نامه‌نویسی ویژه دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، کارگاه آشنایی با فرآیندهای علمی و آموزشی پایان‌نامه‌نویسی به همت اداره پژوهش این دانشگاه برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین محسن الویری مدیر گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این کارگاه که با استقبال بیش از 40 نفر از دانشجویان این گروه علمی روبرو بود، به تبیین اهمیت نگارش پایان‌نامه و بیان شرایط و ضوابط علمی در تصویب خواهی و نگارش پایان‌نامه پرداخت.
 وی با اشاره به نقش مهم پایان نامه در جلوگیری از هدررفت هزینه عمومی تحصیل رایگان دانشجویان گفت: تقویت پیوند بین تحصیل و گره‌گشایی از مشکلات جامعه و همچنین صورت بندی ریشه های تاریخی مشکلات جامعه امروز را می توان از دیگر فواید نگارش پایان نامه ها دانست.
حجت الاسلام والمسلمین الویری خاطرنشان کرد: فراهم ساختن یک کارنامه معتبر برای نشان دادن توانایی‌های علمی و فرصت سازی برای فعالیت آتی دانشجویان ضروری است.
در ادامه این جلسه، سید محمد حسین بهشتی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برخی از مشکلات دانشجویان در خصوص تصویب طرح‌نامه و نگارش پایان‌نامه را شرح داده و به ضوابط و قوانین مرتبط اداری اشاره نمود.
در پایان، عباس ایزدی‌فر کارشناس پژوهش، نکاتی را در خصوص سابقه پایان‌نامه‌های دانشگاه باقرالعلوم(ع) بیان کرد و تجربیات مربوط به این زمینه را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما