پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:12:31

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مؤسسه بوستان کتاب؛

جلد چهارم کتاب «درس های مکاسب(کتاب الخیارات)» منتشر شد

  • خلاصه :جلد چهارم کتاب «درس های مکاسب (کتاب الخیارات)» به قلم سید محسن مرتضوی و به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جلد چهارم «درس های مکاسب(کتاب الخیارات)» برگرفته از درس های آیت الله سید حسن مرتضوی و به قلم سید محسن مرتضوی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

کتاب پیش رو که با عنوان «درس های مکاسب(کتاب الخیارات)» به رشته تحریر درآمده، برگرفته از درس های پربار و شاگردپرور فقیه عالی مقام و استاد برجسته حوزه های علمیه، استاد سید حسن مرتضوی است که دوره های متعدد در حوزه علمیه نجف اشراف و مشهد مقدس در جمع صدها نفر از طلاب و فضلا ارائه شده است.

عمق، دقت علمی و تسلط فوق العاده بر مباحث، بیان شیوا، رسا و دلنشین، دسته بندی بدیع و ابتکاری، همراه با ذکر مثال های متعدد و کاربردی، از ویژگی های بی بدیل درس های استاد بود که خاطره شیرین آن در خاطر شاگردان ماندگار شده است.

ساختار اثر

جلد چهارم این مجموعه که به مباحث «اقسام خیارات» کتاب مکاسب شیخ اعظم انصاری(ره) اختصاص دارد، در هشت بخش و 11 جلسه درسی تنظیم شده که از بحث معنای لغوی و اصطلاحی «خیار» شروع و تا ابتدای بحث «شروط» ادامه می یابد.

عناوین بخش های مختلف این اثر عبارتند از: معنای لغوی و اصطلاحی خیار، خیار مجلس، خیار حیوان، خیار شرط، خیار غبن، خیار تأخیر، خیار رؤیت و خیار عیب.

علاقه مندان با خرید اینترنتی این کتاب از طریق نشانی www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف ۲۰ درصدی اثر مذکور بهره مند شوند.

شایان ذکر است مؤسسه بوستان کتاب با داشتن بیش از 350 عنوان کتاب برگزیده در جشنواره های مختلف، 30 نوبت به عنوان ناشر برگزیده معرفی شده که این ویژگی در میان تمام ناشران کشور کسب این تعداد کتاب برگزیده و همزمان ناشر سال کشوری، حوزه، دانشجویی و... منحصر به فرد است که از جمله این افتخارات می توان به 8 نوبت ناشر سال کشوری، 9 نوبت ناشر سال حوزه، 4 نوبت ناشر سال دانشجویی، 2 نوبت ناشر برگزیده نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، 2 نوبت ناشر تقدیری جشنواره کتاب سال کودک و نوجوان استان قم، 1 نوبت ناشر سی سال پژوهش در انتقلاب اسلامی، یک نوبت ناشر برگزیده کتاب سال قرآن کریم، 1 نوبت ناشر سال جشنواره کتاب خانواده و... اشاره کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما