1. سوابق تحصیلی :
أ. حوزوی: اتمام سطوح عالی حوزه (فقه، اصول، تفسیر و فلسفه) و سابقه 16 سال شرکت در درس خارج حوزوی، اتمام سطح چهار حوزه و ادامه درس حوزوی (فقه و فلسفه)
ب. دانشگاهی: کارشناسی الهیات و معارف اسلامی، کارشناسی ارشد جامعهشناسی
2. سوابق آموزشی :
ـ تدریس دروس مربوط به رشته جامعهشناسی (در مقطع ارشد) به شرح ذیل:
أ. جامعهشناسی علم و تکنولوژی
ب. نظریههای جامعهشناسی
ت. جامعهشناسی معرفت
ث. سنتهای اجتماعی در قرآن
ج. مبانی جامعهشناسی
ح. روانشناسی اجتماعی با تأکید بر مبانی دینی
ـ تدریس دروس مربوط به رشته تبلیغ و ارتباطات (مقطع ارشد)
أ. اصول تبلیغ و ارتباطات در کتاب و سنت
ب. کاربرد علوم اجتماعی در تبلیغ
ـ تدریس دروس رشته دانش اجتماعی مسلمین
أ. اندیشه معاصر مسلمین
ـ تدریس فقه
أ. کتاب لمعه
مکان تدریس: دانشگاه باقرالعلوم علیهالسلام (قم)، مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (قم)، مؤسسه آموزشی امام رضا علیهالسلام (قم)، مدرسه معصومیه (حوزه خواهران در قم) و دانشگاه قم؛
3. سوابق پژوهشی:
ـ تدوین پایان نامه
أ. عنوان پایاننامه مقطع کارشناسی ارشد: انحرافات و آسیبهای اجتماعی از دیدگاه قرآن
ب. عنوان پایاننامه مقطع سطح چهار حوزه علمیه: اسلام و تجدد در مصر (با رویکردی انتقادی به اندیشه حسن حنفی)
ـ مقالات علمی منتشر شده:
1. استراتژی قرآن در مواجهه با انحرافات اجتماعی (1)
منبع: فصلنامه کتاب زنان، شماره 17
2. استراتژی قرآن در مواجهه با انحرافات اجتماعی (2)
منبع: فصلنامه کتاب زنان شماره 18
3. استراتژی قرآن در مواجهه باانحرافات اجتماعی(3)
منبع مقاله:فصلنامه کتاب زنان، شماره 19
4. استراتژی قرآن درمواجهه باانحرافات اجتماعی(4)
منبع: فصلنامه کتاب زنان، شماره 20
5. استراتژی قرآن در مواجهه باانحرافات اجتماعی(5)
منبع: فصلنامه کتاب زنان، شماره 21
6. اســلام و توسعه
منبع:
ماهنامه معرفت / شماره 39، ویژه نامه امام علی
7. مشارکت پذیری اعضای خانواده