عکس
1397/10/9 يكشنبه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان صورت گرفت؛ تجدید میثاق عشایر عرب خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی همایش «تجدید میثاق نخبگان عشایر عرب خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی» در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، همایش «تجدید میثاق عشایر عرب خوزستان با آرمان های انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی انقلاب» با حضور آیات موسوی جزایری «نماینده ولی فقیه در استان»، آیت‌الله شفیعی و آیت الله طبسی، حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد «رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان» و روحانیت و شیوخ عشایر و مسؤولان خوزستان، در اهواز برگزار شد.

سردار حسن شاهوارپور «فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان» در این تجدید میثاق با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی باید وحدت و یکدلی گذشته را یادآوری کنیم، اظهار داشت: حضور نخبگان، سادات و بزرگان و شیوخ عشایر قطعاً پیام وحدت و یکدلی را طنین انداز می کند.

وی با بیان اینکه مردم استان به ویژه عشایر عرب مشت محکمی بر دهان استکبار نواخته اند، افزود: از آن زمان که انگلیس قصد تجاوز به خاک ما را داشت، عشایر ایستادگی و درس به یادماندنی و بزرگی به آنها دادند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه مردم ایران و استان در سایه ولایت فقیه استوار ایستادگی می کنند، تصریح کرد: قدرت ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست، همانطور که نابودی و به زیر کشیده شدن دشمنان نظام اسلامی را داریم، مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ادامه دادن راه شهدا دیگر پیام همایش «تجدید میثاق عشایر عرب خوزستان» است، عنوان داشت: تفکر ناب شیعی و ولایی سرمشق و الگوی مردم و عشایر عرب خوزستان برای مقاومت است.

در پایان همایش نیز برخی شعرا به سرودن قصیده های خود به زبان عربی پیرامون ولایت فقیه، چهل سالگی انقلاب اسلامی، ولایتمداری عشایر عرب، وحدت و برادری، محکومیت اقدامات آل سعود و حمایت از فلسطین و یمن خواندند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما