قرآن و سینما
1397/9/17 شنبه رئیس انجمن سواد رسانه طلاب مرکز فرهنگی هنری: کارگاه «قرآن و سینما» برگزار می‌شود کارگاه «قرآن و سینما» ویژه طلاب خواهر ایرانی و غیر ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، رفیع الدین اسماعیلی «رئیس انجمن سواد رسانه طلاب مرکز فرهنگی هنری» در گفت و گویی در این خصوص گفت: به دلیل اهمیت مباحث مرتبط بین قرآن کریم و هنر سینما، انجمن سواد رسانه طلاب مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، کارگاه «قرآن و سینما» را ویژه طلاب خواهر ایرانی و غیر ایرانی برگزار می‌کند.

وی درباره مباحث و سرفصل های آموزشی این دوره تصریح کرد: در این کارگاه، چیستی سواد رسانه در حوزه سینما، الوهیت و نبوت در قرآن و سینما، معاد در قرآن و سینما، نحوه تصویرپردازی در قصه های قرآنی، جایگاه متون مقدس در سینما و قرآن ستیزی در سینمای غربی توسط اساتید مطرح حوزه و دانشگاه تدریس خواهد شد.

رئیس انجمن سواد رسانه طلاب مرکز فرهنگی هنری با بیان این که با بیان این که این کارگاه، پنج شنبه‌ صبح ها در مجتمع بنت الهدی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: خواهران طلبه ایرانی برای ثبت نام تا 23 آذرماه همراه با مدارک خود(عکس، مدرک تحصیلی حوزوی و مبلغ 30 هزار تومان به عنوان ودیعه) به مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی واقع در صفائیه، کوچه 21، فرعی اول، سمت چپ، انجمن سواد رسانه مراجعه و خواهران طلبه غیر ایرانی به خیابان انقلاب بعد از گلزار شهدا، مجتمع بنت الهدی، اداره خدمات پژوهشی مراجعه کنند.

قابل ذکر است که انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی به صورت متناوب دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی ویژه طلاب در موضوعات مختلف سواد رسانه، سینما و فضای مجازی برگزار می‌کند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما