جلسه صداوسیما
1397/6/21 چهارشنبه در جلسه اي مطرح شد نزديک ترين مجموعه به توليدات صدا و سيمايي، دفتر تبليغات اسلامي است مديرکل صدا و سيماي مرکز قم افق کاري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به افق کاري مرکز قم بسيار نزديک است و در برخي مواقع از بعضي از دوستان ما جلوتر است. 
به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، حجت الاسلام والمسلمين محمد لطفي نياسر(مديرکل صدا و سيماي مرکز قم) در نشستي مشترک با روابط عمومي اين دفتر اظهار داشت: شوراي معارف امور استاني(که 33 مرکز استاني زير مجموعه آن است) اخيراً به مرکز قم سپرده شده است يعني برنامه هاي معارفي که در تمام استان ها پخش مي شود، از برنامه ريزي تا اجرا(از نظر موضوع، محتوا، کارشناس و... ) زير نظر مرکز قم است. 
وي گفت: نزديک ترين مجموعه به توليدات صدا و سيمايي، دفتر تبليغات اسلامي است و مستندهاي توليدي دفتر از بسياري از مستندهايي که بچه هاي سازمان صدا و سيما مي سازند، بهتر بوده است. 
مديرکل صدا و سيماي مرکز قم تصريح کرد: افق کاري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به افق کاري مرکز قم بسيار نزديک است و در برخي مواقع از بعضي از دوستان ما جلوتر است. 
وي با اشاره به امکان ارسال توليدات رسانه اي دفتر تبليغات اسلامي به مراکز صدا و سيما در استان ها افزود: اين دفتر مجموعه اثري در خصوص گفتارهاي کوتاه برخي از کارشناسان را دارند که امکان آن وجود دارد که پس از نظارت، به مراکز استان ها ارسال شود. 
حجت الاسلام والمسلمين لطفي نياسر به فرصت بهره برداري صدا و سيما از نشست هاي دفتر تبليغات اسلامي پرداخت و اظهار داشت: بخشي از تبيين دستاوردهاي انقلاب به خصوص در بحث پشتوانههاي ديني و فکري نظام در طول چهل سال برعهده ما است و دفتر تبليغات اسلامي در قالب نشست هاي چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي که برگزار مي کند، مرکز قم مي تواند با شرکت در جلسات، از اين فرصت استفاده کند. 
وي گفت: دفتر تبليغات اسلامي کارشناسان قوي و متخصص در انجام کار رسانه اي را به صدا و سيماي مرکز قم معرفي کند تا به صدا و سيماي مراکز استان ها اطلاع داده شود تا برنامه هايي را از سخنراني مبلغ اعزامي ضبط و پخش کنند. 
مديرکل صدا و سيماي مرکز قم با اشاره کم کاري هاي صورت گرفته در معرفي حوزه علميه تصريح کرد: بخشي از اطلاعرساني نخبگاني با شما است، شما بايد بدانيد که افراد تريبون دار را با حوزه و دستاوردهاي آن آشنا کنيد و اگر آنها اين دستاوردها را براي مردم معرفي کنند، اثر بيشتري دارد تا اين که خود بگوييم. 
حجت الاسلام والمسلمين حميد نوروزنژاد(مدير روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم) ضمن تشکر از رييس صدا و سيما جهت همکاري و پوشش رسانه اي مراسمات اين دفتر، اظهار داشت: با توجه به ظرفيت هاي دفتر، برنامه هاي توليدي و زنده و حضور تعداد زياد هيئت علمي و اجراي برنامه هاي متنوع، به دنبال آن هستيم که اين برنامه ها به بهترين شکل و در کوتاه ترين زمان منعکس شود. 
وي گفت دفتر تبليغات اسلامي مي تواند برنامه هايي را توليد کند و با توجه به ظرفيت انعکاسي که در اختيار صدا وسيما است، اين زحمت همکاران شما را مي طلبد که ورود پيدا کنند. 
مدير روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم خاطرنشان کرد: برگزاري نشست هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي فرصت خوبي مي باشد تا از طريق رسانه ملي پخش شود که با استقبال صدا و سيماي مرکز قم دلگرم شديم که بتوانيم يا از حضور مستقيم همکاران تان جهت ضبط اين برنامه ها استفاده کنيم و يا اين که اين نوع برنامه ها از طريق روابط عمومي دفتر تهيه و به اقتضاي زمان و موضوعات روز، از شبکه استاني قم و همچنين شبکه هاي سراسري منعکس شود. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما