نشست خبری واعظی
1397/4/24 يكشنبه با حضور رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم برگزار شد دومين نشست کميته پيگيري برنامه هاي 40 سالگي انقلاب دومين جلسه کميته پيگيري مصوبات برنامه هاي 40 سالگي انقلاب اسلامي با حضور رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي، حجت الاسلام والمسلمين احمد واعظي در دومين جلسه کميته پيگيري مصوبات برنامه هاي 40 سالگي انقلاب اسلامي با ارائه گزارشي از جلسه شوراي سياستگذاري فرهنگي بينالملل دفتر مقاممعظمرهبري و ديگر مؤسسات و نهادها در خصوص برنامههاي چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي تأکيد کرد: برخي از کارهايي که ميتواند زودتر به نتيجه برسد، بايد در اولويت قرار گيرد و براي ترجمه و استفاده مخاطبان آماده گردد. 
وي ضمن بيان پيشنهادي در اين رابطه گفت: در خصوص موضوع «انقلاب اسلامي و توسعه علوم انساني و اسلامي» يک اثر مکتوب در قالب جزوه شامل بحثهاي آماري توسعه علوم انساني و اسلامي پس از پيروزي انقلاب اسلامي تهيه شود که در آن از رشتههاي تأسيس شده، آثار مکتوب، نيروهاي انساني تربيت شده و مسايلي از اين دست گزارشي ارائه شود.
رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم تأکيد کرد: نشستهاي علمي در هر يک از رشتهها و گرايشها برگزار و در قالب يک اثر مکتوب ارائه شود.
در ادامه اين جلسه، حجت الاسلام والمسلمين لکزايي(رئيس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي) در قالب پيشنهادي تصريح کرد: در خصوص برنامه مربوط به «انقلاب اسلامي و انتخابات» با توجه به فيلمهاي زيادي که در صدا و سيما از انتخابات مختلف موجود است، يک فيلم مستند در حد 15 الي 20 و حداکثر 30 دقيقه تهيه شود. 
رئيس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي گفت: صحبتهاي اوليه ساخت اين مستند با معينيپور(رييس شبکه چهار سيما) انجام شده و قرار است که وي طرحي را براي اجراي اين مستند ارائه کند.
در اين جلسه، عناوين نشستهاي علمي مربوط به موضوع «مفاهيم و گفتمان اصلي انقلاب اسلامي» بر اساس طرح اوليه ارائه شده از سوي شريف لکزايي(مدير گروه فلسفه سياسي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي) مورد بررسي قرار گرفت و يازده عنوان از عناوين به همراه اساتيد پيشنهادي براي نشستهاي علمي انتخاب و پيشنهاد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما