حمزه واقعی
1397/3/28 دوشنبه رئيس مرکز ملي پاسخگويي به سؤالات ديني خراسان رضوي خبر داد: طرح برگزاري 40 نشست هم انديشي در چهل سالگي انقلاب رئيس مرکز ملي پاسخگويي به سؤالات ديني خراسان رضوي با اشاره به طرح برگزاري 40 نشست هم انديشي در چهل سالگي انقلاب از برگزاري اولين جلسه از اين سلسله نشست ها در مشهد خبر داد. 
به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي، حمزه واقعي در گفت و گويي از برگزاري اولين جلسه از سلسله نشست هاي همانديشي و ميزگردهاي تخصصي و نخبگاني چهل سالگي انقلاب اسلامي با حضور انديشمندان صاحب نظران و ايده پردازان در مشهد خبر داد.
وي درباره طرح 40 نشست در 40 سالگي انقلاب اسلامي گفت: اين مجموعه بيش از 380 مسئله تببين کرده است که از جمله آنها موضوعات عدالت، آزادي، استقلال، ارزش هاي اخلاقي و فرهنگي مي باشد و مسئلهشناسي و نشست هاي تحليلي در هر حوزه در حال برگزاري است.
رئيس مرکز ملي پاسخگويي به سؤالات ديني خراسان رضوي ادامه داد: اولين سلسله نشست پيرامون عدالت به مدت دو شب در ماه مبارک رمضان با حضور صاحب نظران در اين عرصه برگزار شد و بعد از ماه مبارک رمضان نيز با توجه به اهميت به مقوله عدالت، به بايدها و نبايدهاي آن پرداخته خواهد شد.
وي با اشاره به اين که سلسله نشست ها، هم انديشي ها و ميزگردهاي تخصصي و نخبگاني با حضور صاحب نظران و ايده پردازان در 40 نشست برگزار مي شود، ابراز کرد: عدالت و آزادي فرهنگي و اجتماعي دو ميزگردي است که با حضور مهدي نصيري، ابراهيم رزاقي، غلامرضا صديق اورعي، احمد توکلي و محمدرضا زائري برگزار شد.
واقعي با اشاره به نهادها و سازمان هايي که براي برگزاري نشست ها مشارکت دارند، گفت: پژوهشکده اسلام تمدني دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي، مؤسسه فرهنگي هنري روزنامه خراسان، اداره کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي، شبکه بين المللي اجتهاد، خبرگزاري رضوي، دانشگاه شهيد مطهري، مجمع عالي حکمت و فلسفه اسلامي، شبکه چهار سيما و جامعه المصطفي العالميه از جمله اين نهادها هستند.
گفتني است، اولين جلسه از سلسله نشست هاي هم انديشي و ميزگردهاي تخصصي40  سالگي انقلاب اسلامي در مرکز ملي پاسخگويي به سؤالات ديني شهيد هاشمي نژاد مشهد برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما