عبدالرزاقی
1397/3/3 پنجشنبه مولوی عبدالرزاقی: هدفم از شرکت در کنگره شعر اهل بیت(ع) حفظ وحدت بود شاعر آیینی اهل سنت با اشاره به اهمیت حفظ وحدت شیعه و سنی شناخت مشترکات مذاهب اسلامی از یکدیگر را نتیجه برگزاری کنگره های با موضوع وحدت دانست.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مولوی عبدالله عبدالرزاقی، از شعرای آیینی اهل سنت شهر مشهدریزه شهرستان تایباد، که شعر وی در کنگره ملی شعر اهل بیت(ع) برگزیده شده بود در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: خداوند در قرآن می فرماید «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا؛ به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید».
وی با اشاره به آیه 103 سوره آل عمران، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم وحدت بین شیعه و سنی را مستحکم کنیم و هدف و دلیل من از شرکت در این کنگره و انتخاب و ارسال شعری در وصف امیرالمؤمنین فقط برای حفظ وحدت بود.
مولوی عبدالرزاقی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر وحدت میان شیعه و سنی، اظهار داشت: ما باید وحدت را بین شیعه و سنی داشته باشیم و برگزاری این کنگره ها می تواند وحدت را افزایش دهد.
وی با تأکید بر تأثیر فراوان برگزاری نشست ها و کنگره ها با موضوع وحدت ابراز کرد چنین نشست هایی هر چه بیشتر برگزار شود دلها به هم نزدیک تر می شود و شناخت اهل سنت و تشیع نسبت به اهل بیت(ع) بیشتر می شود و هر چه در شهرهای مختلف برگزار شود تشیع و تسنن نسبت به مشترکات هم بیشتر آشنا می شوند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما