نوروزنژاد
1397/2/14 جمعه مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد: حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حضور فعال این دفتر در سی و یکمین نمایشگاه بین الملللی کتاب تهران خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد با اشاره به حضور بالنده و موثر دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران گفت: امسال نیز این دفتر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.
وی با اشاره به استقبال مردم از غرفه های این دفتر گفت: یکی از این غرفه ها، غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی است که دفتر تبلیغات اسلامی با درک نیازهای جامعه و مطالبات مردم در زمینه مسائل دینی نسبت به برپایی این غرفه اقدام نموده و کارشناسان این مرکز با حضور خود در نمایشگاه همه روزه آماده ارائه پاسخ به سوالات و شبهات دینی بازدیدکنندگان هستند.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان داشت: "مؤسسه بوستان کتاب" به عنوان پرافتخار ترین ناشر کشور، نشرپژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی و نشردیجیتال این پژوهشگاه از دیگر مراکز و بخش های فعال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران هستند که هرکدام غرفه ای را به خود اختصاص داده اند.
لازم به ذکر است، آدرس غرفه های دفتر تبلیغات اسلامی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بدین شرح است: 
• مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی (جنب شبستان اصلی)
• نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سالن عمومی (شبستان اصلی) راهرو ۱۰ غرفه ۲۰
• نشر دیجیتال پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (سالن نشر دیجیتال J) غرفه ۸۶
• نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سالن خارجی بخش عربی E راهرو ۲
• بوستان کتاب بخش عمومی (شبستان اصلی ابتدای ورودی درب ۱۳) 
• بوستان کتاب بخش کودک صحن مرکزی سالن ناشران کودک C5 راهرو سمت چپ غرفه ۱۵۳
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 20 در مصلی امام خمینی(ره) تهران پذیرای علاقه مندان است.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما