بیانیه
1396/10/10 يكشنبه بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی بمناسبت نهم دی ماه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی عظیم نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، پیروزی امروز جبهه مقاومت در منطقه بویژه سوریه و عراق را حاصل همین تفکر دانست.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، متن این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» (سوره صف/ آیه ۸)
نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ نمایش پایبندی ملت ایران به اسلامیت و جمهوریت نظام و ولایت پذیری آنان بود و با تبلور بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه، مظهر نفوذناپذیری ایرانیان و پاسخ منفی آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.
این حماسه عظیم به جهانیان ثابت کرد که ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد است و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردار می باشند که به راحتی قادر به خنثی نمودن هرگونه توطئه و فتنه هستند.
نهم دی‌ماه نماد پایداری و مقاومت بر ارزش‌‌ها و یکی از رخدادهای بزرگ و درس‌‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی و بدون شک یکی از بزرگترین، تاثیرگذارترین و ماندگار ترین حرکت های بعد از انقلاب اسلامی است که پیروزی امروز جبهه مقاومت در منطقه بویژه سوریه و عراق حاصل همین تفکر است.
به طور قطع اگر تفکر و اتحادی که در مصاف با جبهه متحد ضدانقلاب داخلی و خارجی و پروپاگاندای غربی‌‌ها، نظام اسلامی را از چالشی سخت و توطئه‌ای پیچیده و خطرناک عبور داد و نهم دیماه را رقم زد، الگوی تمامی مسلمانان مظلوم در  کشورهایی همچون فلسطین، بحرین، یمن و... باشد، پیروزی آنان نیز قطعی است و تصمیم های غیرعقلانی مستکبرین همچون انتقال سفارت خانه شان به قدس شریف و تشکیل داعش راه به جایی نخواهد برد.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن قدردانی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی عظیم نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ و دعوت جهت حضور پرشور در مراسمات بزرگداشت این روز، تاکید می نماید که همواره باید با تاسی به آموزه‌های ناب اسلامی، قرآن، درس‌ها و عبرت‌های عاشورایی و پیروی از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی و مقاومت کرده و آمال و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را سرکوب و اهداف پلید آنان را در نطفه خفه نمود.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما