دوره آموزشی
1396/5/28 شنبه در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت می گیرد؛ ثبت نام دوره های تربیت مبلغ معارف اسلامی با گرایش های مختلف دوره آموزشی احکام ویژه مبلغان و کارشناسان پاسخگو به سؤالات دینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دارینی از سر گرفته شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، دوره آموزشی احکام ویژه مبلغان و کارشناسان پاسخگو به سؤالات دینی که به دلیل اعزام مبلغین در ماه مبارک رمضان با تعطیلی مواجه شده بود، این هفته از سر گرفته شد.
این دوره آموزشی که از ابتدای سال گذشته و به همت اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آغاز شده بود، دوشنبه هفته جاری با حضور حجت الاسلام دارینی، کارشناس برجسته احکام و با بررسی موضوعاتی چون شروط شکسته شدن نماز، مقدار مسافت حد ترخص، انواع سفر، قواطع سفر و قصد اقامت ده روزه پیگیری شد.
بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این دوره که تاکنون در بیش از سی جلسه آموزشی شرکت کرده اند، پس از دریافت گواهی پایان دوره به عنوان گروه تخصصی بیان احکام به اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی معرفی می شوند تا در اولویت اعزام به مراکز پاسخگویی قرار گیرند.
یادآور می شود اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم اکنون ثبت نام از طلاب در دوره های تربیت مبلغ معارف اسلامی با گرایش های خانواده و آسیب های اجتماعی، تربیت دینی جوان و نوجوان، احکام کاربردی، نقد مدعیان دروغین آخرالزمانی، نقد آرا و عقاید تکفیری، نقد تصوف فرقه ای، نقد بهائیت و نقد مسیحیت را در دستور کار دارد که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره ها می توانند به سایت www.resalaat.ir مراجعه یا با شماره تلفن 332233350 داخلی 8529 تماس حاصل نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما