سلام 323
1396/3/20 شنبه سیصد و بیست و هفتمین شماره سلام بچه ها منتشر شد سیصد و بیست و هفتمین شماره سلام بچه‌ها(ماهنامه فرهنگی نوجوانان) از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، سیصد و بیست و هفتمین شماره سلام بچه‌ها(ماهنامه فرهنگی نوجوانان ایران) ویژه خرداد 1396 به مدیرمس‍ؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم چاپ و روانه بازار شد.
سیصد و بیست و هفتمین شماره ماهنامه سلام بچه‌ها به سردبیری سید سعید هاشمی در 60 صفحه به قیمت 4500 تومان چاپ و روانه بازار شده است.ویژه ماه مبارک رمضان و ایام تبلیغی تابستان ۹۶ برگزار می شود؛ 
طرح تولید محتوای مجازی حیات طیبه
طرح تولید محتوای متناسب با سبک زندگی اسلامی «حیات طیبه» ویژه ماه مبارک رمضان و ایام تبلیغی تابستان به همت اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قرار گرفتن در آستانه ایّام تبلیغی تابستانه حوزه‌های علمیه، طرح تولید محتوای متناسب با سبک زندگی اسلامی «حیات طیبه» مبتنی بر سیاست‌های کلی خانواده، ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری را با توجه به اهمیّت آن و رسالت حوزه‌های علمیه به‌عنوان یکی از مخطبان اصلی تبیین‌کننده و نشر دهنده مبانی، راهبردها و راهکارهای منطبق با آموزه‌های اصیل دینی اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار می شود.
موضوعات و مسائل این طرح عبارت اند از: الف: اهمیت و نقش خانواده، ب: خانواده و الگوی اسلامی، ج: اهمیت ازدواج و توسعه جمعیت، د: جایگاه و نقش هر یک از اعضای خانواده، و: خانواده و مشارکت‌های اجتماعی، هـ : خانواده و حمایت‌های حاکمیتی.
خانواده واحد بنیادی و سنگ بنای جامعه اسلامی و کانون رشد و تعالی انسان و پشتوانه سلامت و بالندگی و اقتدار و اعتلای معنوی کشور و نظام است و سمت‌وسوی حرکت نظام باید معطوف باشد به: 
محتوا می‌بایست در قالب‌های زیر با رعایت حدنصاب تولید شود: متن کوتاه (کمتر از ۳۰۰ کلمه)، پوستر، عکس نوشته، اینفوگرافی، پاور پوینت، کلیپ تصویری(حداکثر ۱۲۰ ثانیه‌ای)، کلیپ صوتی(حداکثر۱۸۰ ثانیه‌ای)، نرم‌افزار. 
برای اطلاع از تعاریف و استاندارد قالب‌های محتوایی تبلیغ در فضای مجازی به میز کار شخصی خود قسمت اطلاعیه ها مراجعه فرمایید.
ملاک‌های ارزیابی همان ملاک‌های تولید محتواست. کلّیه مبلّغین داری پرونده فعال در اداره کل تبلیغ نوین می‌توانند در این طرح شرکت نمایند. محتواهای تولیدشده می‌بایست قبلاً در محیط فعالیت مبلّغ منتشرشده باشد. حداقل نصاب هر قالب ذکرشده است و حداکثر ارسال محتوا در یک یا همه قالبها تا دو برابر حداقل نصاب هست. چنانچه قادر به تولید محتوا در چند قالب هستید، می‌بایست حداقل نصاب هر قالب را رعایت نمایید. در زمان اجرای این طرح ارسال مطلب تبلیغی (ماهانه) از حداکثر۳۰ مطلب به ۱۵ مطلب و از حداقل ۱۵ مطلب به ۸ مطلب تقلیل پیدا می‌کند. این طرح از ۱۰ خرداد آغاز شده و تا ۲۰ شهریور 96 ادامه دارد. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما