نرم افزار تحت اندروید
1396/3/20 شنبه از سوی اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی تبلیغی؛ مسابقه بهترین نرم افزار تحت اندروید برگزار می شود مسابقه بهترین نرم افزار تحت اندروید ویژه مبلغان فعال نوین به همت اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، باتوجه به استفاده روز افزون افراد جامعه و خصوصا جوانان از گوشی های هوشمند تلفن همراه و ضرورت تولید برنامه های تحت اندروید دارای محتوای دینی و مذهبی سالم و تخصصی، اداره تبلیغ مجازی اقدام به برگزاری مسابقه بهترین نرم افزارتحت اندروید می نماید.
شرایط عمومی شرکت در این مسابقه عبارت است از: دارای پرونده فعّال مبلّغ نوین، شرکت در کلاس های ساخت نرم افزار تحت اندروید، دارا بودن محیط مجازی و فعّال در راستای تبلیغ دینی، استفاده از قالب های محتوایی متنوع (تصویر، کلیپ، متن) و رعایت استاندارد های اعلامی، استفاده از موضوعات و مطالب متنوع، کاربردی و مورد نیاز کاربران، مشخص بودن مخاطب نرم افزار(عمومی، جوانان، طلاّب یا ....)، ثبت نرم افزار حداقل در یک فروشگاه اینترنتی عرضه نرم افزارهای تحت اندرویدی.
مبلغان گرامی می توانند در یک یا چند موضوع مختلف نرم افزار تولید و عرضه نمایند .مسابقه در سه سطح با موضوعات متفاوت برگزار می گردد: الف: تولید نرم افزار اندرویدی «وِیژه ماه مبارک رمضان» با استفاده از محتواهای ناب و موجود در فضای مجازی، ب: تولید نرم افزار اندرویدی «سبک زندگی اسلامی- ایرانی» با استفاده از محتواهای تولیدی مبلّغ و محتواهای ناب موجود در فضای مجازی، ج: تولید نرم افزار اندرویدی «ویژه ماه محرّم و صفر» فقط با استفاده از محتواهای تولیدی مبلّغ وشرکت دادن آن در «سوگواره مجازی بلاغ».
شرایط داوری: رویکرد دینی و تبلیغی نرم افزار، محتوای کاربردی، تخصصی و تولیدی، مستند بودن مطالب مندرج در نرم افزار، جمع آمار دانلود نرم افزار در فروشگاه های عرضه نرم افزار، میزان رضایت مندی کاربران، برخورداری از محیط گرافیکی زیبا و کاربر پسند، دسترسی آسان و سریع به اطلاعات.
علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند از96/4/1تا 96/7/1 نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند؛ نتایج این مسابقه 96/7/18 اعلام می گردد.
شایان ذکر است که از کلیه شرکت کنندگانی که نرم افزار تولیدی آنها حداقل امتیاز ۶۵ را کسب نماید، حمایتی صورت خواهد گرفت.
جوایز این مسابقه به این شرح است: نفر اوّل جایزه ای معادل سه ربع سکه بهار آزادی، نفر دوّم معادل دو ربع سکه بهار آزادی، نفر سوم معادل ربع سکه بهار آزادی.
در گام اوّل و برای ورود به عرصه تولید نرم افزارهای موبایلی، آموزش ساخت نرم افزار اندروید توسط برنامه جواپ(JoApp)، در تیر، مرداد و شهریور برگزار می گردد که زمان دقیق دوره ها از طریق سامانه آموزش به آدرسwww.balagh.ir/amozesh  به اطلاع شما مبلغان خواهد رسید.
آموزش تولید نرم افزار موبایلی با دیگر برنامه ها و یا از طریق زبان های برنامه نویسی در آینده برگزار خواهد شد. مبلغانی که با برنامه های دیگر و یا از طریق زبان های برنامه نویسی قادر به تولید نرم افزار تحت اندروید می باشند و بی نیاز از حضور در دوره آموزشی هستند، با رعایت قوانین فوق مجاز به شرکت در مسابقه هستند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما