نرم افزار
1396/2/24 يكشنبه در دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت: راه اندازی مجموعه نرم افزارهای «سیستم انبار و حسابداری انبار» و «سیستم خرید و تدارکات» مجموعه نرم افزارهای «سیستم انبار و حسابداری انبار» و «سیستم خرید و تدارکات» دیدگاه در مراکز و شعب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مستقر و راه اندازی شد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مجموعه نرم افزارهای «سیستم انبار و حسابداری انبار» و «سیستم خرید و تدارکات» دیدگاه در مراکز و شعب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همت مدیریت فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی و درخواست و حمایت اداره کل امور پشتیبانی معاونت منابع انسانی و در راستای ارتقا و چابک سازی فرآیندهای پشتیبانی سازمان، مستقر و راه اندازی شد.
با استفاده از این نرم‌افزارها، امکان اداره کارآمد انواع انبارها با پراکندگی جغرافیایی، کنترل گردش، موجودی و موقعیت کالا  فراهم می‌شود. همچنین در کنار استقلال عملیاتی، امکان مدیریت مرکزی و دریافت گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز در هر لحظه میسر می‌ ‌باشد.
مطابق با برنامه¬ ریزی انجام شده راه اندازی، استقرار و آموزش «سیستم انبار و حسابداری انبار» و «سیستم خرید و تدارکات» ابتدا در معاونت منابع انسانی و پس از آن در شعبه اصفهان، شعبه خراسان رضوی، دانشگاه باقرالعلوم (ع)، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، معاونت فرهنگی تبلیغی، مرکز امور بین الملل، مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی و مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه انجام گرفته است. مرکز فرهنگی و هنری و شعب¬ تهران، خوزستان و جنوب شرق از دیگر مراکز موجود در برنامه جهت استقرار این سیستم ها هستند. 
سیستم انبار وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمان‌هایی با ابعاد متفاوت را دارد. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام می‌شود و زمینه ارتباط دو طرفه این نرم‌افزار با نرم‌افزار های جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات مهیا می‌ باشد. 
نرم‌افزار خرید و تدارکات نیز جهت ثبت فرایند خرید سازمان به صورت خودکار بر اساس چارچوب آیین‌نامه معاملات خرید دولتی یا آیین‌نامه معاملات شرکت‌ ها طراحی شده‌ است. این نرم‌افزار قابلیت ثبت و مدیریت انواع درخواست خرید کالا و خدمت و همچنین اطلاعات خرید شامل استعلام، پیش‌‌فاکتور، تامین اعتبار، مناقصات و ... را دارا می‌باشد.
امکان ارائه داشبوردهای تصویری مدیریتی با هدف مدیریت هوشمند نیازمندی کالا، امکان پیگیری شفاف فرآیند خرید در سازمان‌ها و امکان شناسایی و رفع گلوگاه‌های این فرآیند پیچیده و زمان‌بر در سازمان‌ها از جمله سرفصل‌هایی است که در این حوزه ها و در آینده نزدیک قابل تحقق است.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آخرین اخبار دفتر تبلیغات اسلامی

پیشنهاد واگذاری اعطای نشان شامد به سایت های مذهبی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی
مدیر گروه فرهنگ سازی مرکز فناوری و اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: پیشنهاد می شود که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ساماندهی محتوای دینی را در فضای مجازی انجام دهد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی پژوهان همزمان با نمایشگاه رسانه های دیجیتال
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان فضای مجازی سالم، مفید و ایمن را برگزار می کند.

به روزتر بودن دفتر تبلیغات اسلامی از میان مجموعه های حوزوی در عرصه رسانه های دیجیتال
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی گفت: با توجه به مجموعه هایی که در حوزه فعال هستند، دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه به روز تر است.

کارگاه «مدیریت اطلاعات مبتنی بر اصطلاحنامه» برگزار شد
کارگاه «مدیریت اطلاعات مبتنی بر اصطلاحنامه» به همت پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برگزار شد

ضرورت هم افزایی دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بسیاری از محصولات دفتر ارزشمند وقابل تقدیر است اما هم افزایی دفتر و سازمان در این عرصه بسیاری ضروری است.

دفتر تبلیغات اسلامی منشأ خدمات مؤثری است
رییس شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت های خیلی خوبی داشته و توانسته منشأ خدمات مؤثری در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی و نشر معارف اسلامی باشد.

باید دامنه فعالیت های فناوری و دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی گسترده تر شود
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نرم افزارهایی و وبگاه هایی که ایجاد شده و قابل تقدیر است و باید دامنه آنها گسترده تر شود.

امضای تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
تفاهم نامه میان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی به امضا رسید. 

امضای تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
تفاهم نامه میان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی به امضا رسید. 

حضور مسؤولان کشوری و حوزوی در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال
مسؤولان کشوری و حوزوی از  غرفه دفتر تبلیغات اسلامی در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید کردند.

گزارش تصویری
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما