بوستان کتاب
1396/2/2 شنبه در نمایشگاه کتاب سال 96؛ بوستان کتاب با 1400 عنوان کتاب می آید مؤسسه بوستان کتاب در اردیبهشت ماه امسال،  با 1400  عنوان در سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مهدی محدثی «مسئول روابط عمومی و کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی مؤسسه بوستان کتاب»، ضمن اعلام این خبر، درباره تعداد عناوین کتاب های قابل عرضه در این بزرگترین رویداد فرهنگی سال گفت: ‌از مجموع 1400 عنوان کتابی که در غرفه های بوستان کتاب عرضه خواهد شد، حدود 1100 عنوان در غرفه بزرگسال و 300 عنوان نیز در غرفه کودک و نوجوان عرضه می شود.
وی تصریح کرد: مؤسسه بوستان کتاب در نمایشگاه سال گذشته، در مجموع 1300 عنوان کتاب عرضه کرده بود که این تعداد در سال جاری و در سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یکصد عنوان افزایش یافته که با توجه به گرانی کاغذ و خدمات چاپ و صحافی، این رقم چشمگیر و قابل تأمل است.
مسئول روابط عمومی و کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی مؤسسه بوستان کتاب در خصوص تخفیف آثار بوستان کتاب گفت: کلیه آثار مؤسسه در بخش بزرگسال، کودک و نوجوان، با تخفیف 20 تا 25 درصد عرضه خواهد شد. همچنین بن کتاب و کارت های اعتباری خرید کتاب نیز پذیرفته می شود و دانشگاه ها، حوزه ها، کتابخانه ها و... می توانند از این فرصت مغتنم استفاده کرده، آثار مورد نیاز خود را با تخفیف تهیه نمایند.     
وی همچنین در خصوص فعالیت انتشاراتی مؤسسه بوستان کتاب در سال گذشته تصریح کرد:  کتاب های این مؤسسه در 16 موضوع اصلی و بیش از 60 موضوع فرعی منتشر می گردد که عبارتند از:  قرآن، تفسیر، تاریخ،  اخلاق و علوم تربیتی، ادبیات، فلسفه و کلام، عرفان، اقتصاد، هنر و ... .
محدثی گفت: این مؤسسه در سال 95 ، در مجموع 204 عنوان کتاب در موضوعات فوق چاپ و منتشر کرده که از این تعداد 46 عنوان چاپ اول و 158 عنوان نیز بازچاپ بوده که از آثار پرفروش مؤسسه می باشد.
وی به آثار چاپ اولی مؤسسه بوستان کتاب پرداخت و گفت: برخی از کتاب های چاپ اول این مؤسسه که در نمایشگاه امسال عرضه خواهند شد، عبارتند از: «دین رسانه ای؛ آثار و پیامدها»، «ضرورت تعامل علمای اسلام و اجتناب از لعن و تکفیر»، «رواق اشراق (3جلد)»، «نقش ملائکه در زندگی انسان»، «عیان و نهان در گستره هستی»، «کرانه های عقل و معنا»، «معادآموزی در هندسه دینی»، «دختران مهتاب»، «پسران آفتاب» (آسیب شناسی دوستی پسران و دختران)، «رمزهای عاشورا؛ در سخنان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی»، «طلاق؛ بایدها و نباید ها» و ... . 
سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از  13 تا 24  اردیبهشت ماه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما