صالحی
1396/1/23 چهارشنبه پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی بمناسبت ارتحال آیت الله سید حسن صالحی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی، درگذشت ارتحال آیت الله سید حسن صالحی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است: 
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یشْری نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللَّهِ وَ اللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ
خبر رحلت اندوهبار عالم ربانی ، استاد بزرگ و عالیقدر حوزه های علمیه ، حضرت آیت الله سید حسن صالحی که عمری را در جوار حضرت ثامن الحجج (ع) بهره مند از انوار قرآن و عترت بود صمیمانه تسلیت عرض می نمایم
آن فقیه پارسا که از اساتید برجسته حوزه علمیه و از مدافعان حریم ولایت و حامیان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود، سالیان طولانی با اخلاق و تهذیب و تربیت شاگردان بنام، خدمات ارزشمندی به تشیع و حوزه های علمیه بویژه حوزه کهن مشهد مقدس نموده است که این خدمات شایسته ایشان به مراکز علمی و مذهبی و رشد و ارتقای فکری جوانان و پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی، در خاطره ها همیشه باقی خواهد ماند.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  این ضایعه‌ی مؤلمه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه ، شاگردان و مردم شریف مشهد مقدس و بیت معظم له ، بویژه  فاضل فرهیخته دکتر سید عباس صالحی تسلیت عرض می نماید . برای آن عالم فرزانه علو درجات ، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل  از خداوند بزرگ مسئلت دارد.
والسلام علیکم و رحمه الله
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما