فلسفه تکنولوژی
1395/12/1 يكشنبه نشست «تکنولوژی در آینده انقلاب اسلامی ایران» برگزار شد نشست «تکنولوژی در آینده انقلاب اسلامی ایران» با حضور استادان حوزه و دانشگاه و به همت قطب بنیادهای نظری دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نشست «تکنولوژی در آینده انقلاب اسلامی ایران» از سلسه نشست های فلسفه تکنولوژی در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
در این نشست به همت قطب بنیادهای نظری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گروه فلسفه دانشکده ادبیات و علوم انسانی، انجمن علمی دانشجویی فلسفه دانشگاه تهران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، انجمن مطالعات اجتماعی برگزار شد. 
دیگر نشست از سلسله نشست های فلسفه تکنولوژی با موضوع بررسی رویکردهای گوناگون به مقوله تکنولوژی دوشنبه 2 اسفندماه 95 ساعت 14 تا 17 در تالار کمال دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. 
در این نشست حجت الاسلام حمید پارسانیا، احسان شریعتی، سید حسن حسینی و محمدتقی چاوشی به سخنرانی با موضوعات «ماهیت تکنیک: گشتل، تهدید یا فرصت؟ در توصیف پدیدار شناختی هایدگر»، «لزوم پرسش و زمینه های پرسش از تکنولوژی در دنیای معاصر»، «شیء طبیعی و مصنوعات تکنولوژیک، از دوگانه انگاری تا این همانی، بررسی و نقد چند دیدگاه» و «نسبت ما و تکنولوژی» به سخنرانی خواهند پرداخت. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما